וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ: 3 נקודות בלבד לדאוסון, אייטון גבר על בגלי, נוקס הרשים

הישראלי התקרר אחרי 20 הנקודות במשחק הפתיחה בווגאס ולא קלע סל שדה בהפסד 90:76 לאוקלהומה סיטי. הסנטר שנבחר 1 בדראפט בלט מול הנבחר 2, הרוקי של הניקס הפגין ניצוצות

שון דאוסון בליגת הקיץ. AP
תצוגה פושרת. דאוסון/AP

שון דאוסון רשם הלילה (בין שבת לראשון) תצוגה פושרת בליגת הקיץ של לאס וגאס, יום אחד בלבד אחרי שבלט עם 20 נקודות. הגארד הישראלי שלוקח חלק בליגת הקיץ עם ברוקלין קלע 3 נקודות - כולן מהעונשין - בהפסד 90:76 לאוקלהומה סיטי. דאוסון שותך ל-17 דקות, החטיא פעמיים מהשדה, תרם שני איבודים, אסיסט, חטיפה וחסימה ולחובתו נרשמו גם שני איבודים.

אבל עם כל הכבוד לדאוסון, מירב האקשן במשחקי הלילה בווגאס היה במפגש בין פיניקס לסקרמנטו, בו הסאנס ניצחו 63:71. המשחק הפגיש בין בחירות 1 ו-2 בדראפט - דיאנדרה אייטון מהסאנס ומרווין בגלי מהקינגס. אייטון סיים עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, בעוד בגלי תרם 15 ו-7 ריבאונדים לפני שנפצע קלות (עלול להיעדר מהמשחקים הבאים בליגת הקיץ).

רוקי נוסף שנראה מצוין במשחקו הראשון בווגאס היה קווין נוקס מהניקס. הבחירה 9 בדראפט הרשים עם 22 נקודות, 8 ריבאונדים ושלל מהלכים מגוונים בניצחון 89:91 של הניקס על אטלנטה (שקיבלה 21 נקודות ו-11 אסיסטים מטריי יאנג המתאושש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully