וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.7: פאוליניו הושאל בחזרה מברצלונה לגואנגז'ו

אחרי שנרכש מברצלונה בקיץ הקודם תמורת 40 מיליון יורו, קשר נבחרת ברזיל חוזר לעונה אחת לאלופה הסינית. אבידל ישכנע את אדריאן ראביו לחתום, מוריניו בעקבות כוכב נבחרת מקסיקו

רויטרס

העברות

* אחרי שנתן עונת בכורה די מוצלחת בברצלונה, פאוליניו חוזר לגואנגז'ו אברגרנדה האלופה הסינית. קשר נבחרת ברזיל, שנרכש על ידי הקטלאנים רק בקיץ הקודם תמורת 40 מיליון יורו, חוזר לאקסית שלו בהשאלה לעונה אחת.


* ניואל'ס אולד בויס הארגנטינאית החתימה חלוץ העונה לשם הנהדר: זה טורבו. השחקן בן ה-21, יליד גינאה ביסאו, שייך לאינטר ושיחק בעונה שעברה כמושאל בקטאניה ואולהננסה.

* מאנו גרסיה, הקשר ההתקפי בן ה-20 של מנצ'סטר סיטי, הושאל לעונה אחת לטולוז הצרפתית, אחרי ששיחק בעונה הקודמת בנאק ברדה ההולנדית.

פאוליניו גואנגז'ו אברגרנדה.
חוזר לגואנגז'ו. פאוליניו

שמועות

* בתקשורת הצרפתית טוענים שאריק אבידל ישחק תפקיד משמעותי בניסיון של ברצלונה לרכוש את אדריאן ראביו מפריס סן ז'רמן. חוזהו של הקשר המצוין יסתיים בקיץ הבא, ועד כה הוא סירב להאריכו, מה שעשוי להוביל לעזיבתו.

* עוד נטען בצרפת כי ניימאר מנסה לשכנע את ראשי פריס סן ז'רמן לרכוש את לואיס סוארס, איתו שיתף פעולה בברצלונה - מן הסתם על חשבון חברו של סוארס לנבחרת אורוגוואי, אדינסון קבאני.

* על פי "טוטו מרקטו", מנצ'סטר יונייטד תציע לפ.ס.וו 40 מיליון יורו על כוכב נבחרת מקסיקו הירווינג לוסאנו, ששמו הוזכר גם בהקשר של ברצלונה.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד משוכנעת ביכולתה להקדים את ברצלונה במאבק על וויליאן, כוכבה הברזילאי של צ'לסי.

* בספרד טוענים כי ההצגה של טיבו קורטואה בשערה של בלגיה מול ברזיל, ובמיוחד ההצלחה מול ניימאר בדקה ה-93, הגבירו את העניין מצד פלורנטינו פרס שרוצה לצרף שוער שמצטיין במונדיאל. קורטואה, על פי הדיווחים, זוכה לעדיפות על פני אליסון הברזילאי.

* מונצ'י, המנהל הספורטיבי הספרדי של רומא, הכחיש את השמועות לגבי אפשרות צירופו של דריס מרטנס והטיל בספק גם את הגעתו של חכים זייש מאייאקס: "אני לא יכול לשלול ב-100 אחוז, כי הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו כבר זמן מה, אבל יש לנו הרבה שחקנים בעמדה שלו כרגע".

* לוקאס טוריירה, קשר נבחרת אורוגוואי בן ה-22, אישר כי המעבר מסמפדוריה לארסנל תמורת 30 מיליון יורו התעכב בגלל המונדיאל: "לא רציתי לדבר על דברים אחרים, זה היה חשוב מדי. עכשיו יש לי זמן לדאוג לעתידי".

* בורוסיה דורטמונד אישרה לקיצוני האוקראיני אנדריי ירמולנקו להיעדר מהאימון לטובת שיחות עם ווסטהאם, שהגישה הצעה בסך 17.5 מיליון ליש"ט.

* ז'אן מישל אולאס, נשיא ליון, פסל אפשרות שימכור את הקשר טנגי אנדומבלה: "לא קיבלנו עליו הצעות והוא יהיה איתנו גם בעונה הבאה, אפילו אם יש קבוצות שרוצות אותו".

* ניס ומונאקו מעוניינות באמבאיי ניאנג, חלוץ נבחרת סנגל בן ה-23, אותו מקווה טורינו למכור ב-20 מיליון יורו.

שחקן בורוסיה דורטמונד אנדריי ירמולנקו חוגג. רויטרס
בדרך לאנגליה. אנדריי ירמולנקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully