וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד "פגועה" מהעזיבה של לברון ג'יימס, נחשפה המתיחות עם קיירי אירווינג

הג'נרל מנג'ר של הקאבס טוען שהקבוצה לא כועסת על לברון שהחליט לעזוב, טיירון לו: "הייתי בשוק, וקצת פגוע". הכתבים שמסקרים את קליבלנד חושפים על התככים מאחורי הקלעים

לברון ג'יימס מול קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס מול קליבלנד קאבלירס. רויטרס
מה נשאר מהקבוצה ההיא? לברון וקיירי/רויטרס

חמישה ימים אחרי שלברון ג'יימס הודיע על המעבר ללוס אנג'לס לייקרס, בזמן שקליבלנד מתחילה את דרכה בליגת הקיץ, הג'נרל מנג'ר של הקאבס קובי אלטמן יודע שמדובר בתום עידן במועדון, אבל מתעקש: אנחנו לא כועסים על הגיבור של אוהיו.

"כשזה מכה בך בפעם הראשונה, ברור שיש מידה מסוימת של פגיעה", אמר אלטמן, "אתה פגוע בגלל כל מה שעברת איתו בארבע השנים האחרונות ובגלל המשמעות שלו עבורנו. אבל במקביל גם הייתי אסיר תודה. אני יודע מה הוא השיג העונה ובארבע שנים האחרונות, ועשינו הרבה. אלה היו שנים נפלאות, שהונהגו על ידיו, ואני מודה מקרב לב למה שהוא נתן לקבוצה, לארגון, לעיר".

אלטמן טוען על ההחלטה לעזוב ש"אני לא חושב שזה קשור למשהו שעשינו בסדר או לא בסדר. אני חושב שזו הייתה החלטה גדולה בעיקר עבורו. הוא ראוי לקבל את ההחלטה הזאת למען הקריירה שלו והרצונות שלו, כך שאסור לנו לקחת את זה אישית". גם טיירון לו טוען ש"לא צפיתי את זה. כשראיתי את זה, הייתי בשוק, וגם קצת פגוע מההחלטה שלו. אך כמו שאמרתי, דיברנו בינינו, הוא אמר שאני עדיין המאמן האהוב עליו, שהוא אהב להתאמן אצלי, הוא נהנה מאוד בארבע העונות שלנו, וזו החלטה עבורו ועבור המשפחה שלו. אני יכול לחיות עם זה".

במקביל אלטמן טוען כי שוחח עם הוותיקים של קליבלנד - קווין לאב, טריסטן תומפסון, קייל קורבר, ג'יי אר סמית וג'ורג' היל - והודיע להם שהוא רוצה שכולם יחזרו לעונה הבאה על מנת לבנות קבוצה תחרותית בקליבלנד. "קווין הוא חוליה חשובה", אמר אלטמן, "אתה לא משתפר בלשחרר אותו".

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו עם קווין לאב. AP
לא הולך לשום מקום. לאב/AP

נחשף: המתיחות הגדולה בין לברון לקיירי אירווינג

פודקאסט שכלל שלושה כתבים בכירים שמסקרים את קליבלנד חשף מספר פרטים מעניינים על הדרמה מאחורי הקלעים בקבוצת הכוכבים של הקאבס. בפודקאסט השתתפו ג'ייסון לויד מ"The Athletic", דייב מקמנימן מ-ESPN וג'ו ורדון מ"Cleveland.com". במהלך הדיון עלה כי קיירי אירווינג כלל לא רצה שלברון ג'יימס יגיע לקליבלנד אחרי שהחליט לעזוב את מיאמי.

ג'ייסון לויד טוען: "הובהר לי מספר פעמים על ידי מספר אנשים, שקיירי אף פעם לא רצה באמת שלברון יחזור לקליבלנד מלכתחילה. הוא לא חשב שזה נחוץ. לברון פעם זרק משהו לקיירי במשחק כשהוא היה במיאמי, ואמר לו 'תמשיך ככה, תמשיך במה שאתה עושה, אתה לא יכול לדעת, אולי אחזור לפה ביום מן הימים'. וקיירי אמר, 'על מה הוא מדבר. אנחנו לא צריכים אותו פה'".

מקמנימן הוסיף שאירווינג רצה לעזוב כבר אחרי האליפות: "קיירי והאנשים שלו שקלו לבקש טרייד אחרי האליפות ב-2016. הם החליטו להשאיר את זה בתוך הקבוצה ולא לצאת עם זה, אבל זה בהחלט היה על הפרק". במקום זה, הוא ביקש טרייד בקיץ שאחרי. קיירי, כך נטען, הרגיש שהקבוצה בנויה סביב לברון ורק כדי לתמוך בתכונות שלו, ושאם לברון יעזוב, לא יישאר אחריה כלום.

עוד נטען שלמעשה, קיירי מעולם לא היה מחובר לקליבלנד ולאנשי המועדון והצוות המקצועי, והוא לא אהב את לארי בראון כי בראון היה נגד לארי יוז, שהיה לקוח של הסוכן של אירווינג. קיירי גם לא חיבב את טיירון לו, במיוחד אחרי שלו אמר ש"שחקנים צריכים לשים בצד את המותגים שלהם", כשהוא רומז שקיירי ולאב צריכים להפסיק לדאוג לחסויות ותדמיות ולאפשר ללברון להנהיג. מקמנימן טען שקיירי התייחס למאמן לו "כמו לאל זר", ושלו הרגיש ש"אי אפשר לחדור את החומה של קיירי".

כמו כן נטען כי לברון היה שבור במיוחד אחרי ההפסד במשחק הראשון בגמר העונה (אחרי תקרית ג'יי אר סמית'), ושנפצע ביד לא רק בגלל שהכה בלוח, אלא בגלל ש"הכה בו מספר פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully