וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסין: שנגחאי SIPG מציעה 40 מיליון דולר על ערן זהבי

האם החלוץ הישראלי ישתף פעולה עם הולק ואוסקר? בתקשורת המקומית טוענים שראשי סגנית האלופה הסינית מוכנים לשלם סכום שיגיע ל-80 מיליון דולר כולל מסים על מלך שערי הליגה בעונה החולפת

ערן זהבי. אתר רשמי
שווה 40 מיליון דולר? ערן זהבי/אתר רשמי

האם ערן זהבי בדרך להימכר לקבוצה חדשה בסין תמורת סכום עתק? בסין מדווחים היום (שבת) ששנגחאי SIPG , הקבוצה של הולק ואוסקר, הציעה לגוואנגז'ו R&F סכום עתק של 40 מיליון דולר, סכום שמכפיל את עצמו אחרי תשלום מסים על ההעברה. בתקשורת בשנגחאי מדווחים שראשי המועדון מאוכזבים מאוד מהדעיכה ביכולת של הקבוצה ואחד העיתונאים המקומיים מציין שהקבוצה סימנה את החלוץ הישראלי שכבש 27 שערי ליגה בעונה החולפת בסין, ושהיא הולכת עליו בכל הכח.

בשנגחאי לא מתכוונים להציע עסקת חליפין על זהבי, אך מי שככל הנראה ישלם את המחיר יהיה אלקסון, החלוץ הברזילאי שרשם רק שלוש הופעות במדי הקבוצה העונה. זאת משום שבליגה הסינית מותר לשתף רק שלושה זרים. שנגחאי SIPG , סגנית האלופה, היא אחת הקבוצות העשירות בסין עם שני כוכבים ברזילאים גדולים - הולק ואוסקר, אך מלך השערים שלה הוא דווקא וו ליי, חלוץ נבחרת סין שכבש כבר העונה 12 שערים ב-11 הופעות וגם בעונה שעברה כבש 20 שערים ויהיה מעניין לראות את זהבי, אם וכאשר, משתלב בקבוצה הזו שעמוסה בשחקני התקפה נוצצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully