וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.7: היום שאחרי רונאלדו - ריאל רוצה את הזאר ואיקרדי או לבנדובסקי

אלופת אירופה הכינה תוכנית למקרה שהפורטוגלי יעבור ליובנטוס. אלן חלילוביץ' חתם לשלוש שנים במילאן, ז'ורז'יניו באנגליה כדי לחתום במנצ'סטר סיטי, רומא תקנה את מרטנס מנאפולי?

רויטרס

העברות

* מילאן החתימה את הקשר הקרואטי אלן חלילוביץ' (21) על חוזה לשלוש שנים, אחרי שרכשה אותו מהמבורג בסכום המוערך בכ-5.8 מיליון יורו.

* סלבטורה סיריגו, השוער האיטלקי בן ה-31, חתם על חוזה חדש בטורינו עד 2022.

* מיינץ הודיעה על רכישתו של בלם מץ מוסא ניאקאטה תמורת חמישה מיליון יורו.

* מונאקו מצאה מחליף לפאביניו, ויש לו גם שם מחייב: פלה. הקשר בן ה-26, שחקן נבחרת גינאה ביסאו, חתם לחמש שנים אחרי שנרכש ב-10 מיליון יורו מריו אבה הפורטוגלית.

* סמפדוריה החתימה את יקוב ינקטו, קשר נבחרת צ'כיה בן ה-22, שמגיע בהשאלה מאודינזה (עם התחייבות לרכישה ב-15 מיליון יורו בקיץ הבא) ויחליף את לוקאס טוריירה שצפוי להימכר לארסנל בימים הקרובים.

* נים, העולה החדשה לליג 1, שאלה מבורדו את פול ברנרדוני, 21, שוער נבחרת צרפת הצעירה ששיחק כמושאל בקלרמון בעונה הקודמת.

* מאורו סראטה, החלוץ בן ה-31 ששיחק בעבר בלאציו ואינטר, עזב את ווטפורד וחתם בבוקה ג'וניורס. סראטה שיחק מינואר כמושאל בקבוצת נעוריו ולס סארספילד, אך בחר שלא לחזור אליה ואחיו רולנאדו תקף: "זו בגידה, הוא תקע לי סכין בגב".

* סנטוס לגונה המקסיקנית שילמה 2.1 מיליון יורו להורקאן כדי לרכוש את המגן הארגנטינאי הוגו נרבו (27).

* רויסטון דרנטה, 31, פעם בריאל מדריד ונבחרת הולנד, חתם לעונה אחת בספרטה רוטרדם שירדה לליגה ההולנדית השנייה, וזאת חמישה חודשים בלבד אחרי שהודיע על פרישה מכדורגל.

* סלבישה סטויאנוביץ', החלוץ הסרבי ששיחק בהפועל כפר סבא בעונת 2016/17, חתם בקראלה בלאסטרס ההודית.

שמועות

* באיטליה טוענים כי ריאל מדריד מכינה תוכנית ליום שאחרי כריסטיאנו רונאלדו, והיא כוללת את רכישת אדן הזאר מצ'לסי וכן את אחד החלוצים: מאורו איקרדי מאינטר או רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן.

* באנגליה מדווחים שסוכנו של ז'ורז'יניו, קשרה של נאפולי ונבחרת איטליה, נמצא בממלכה והוא צפוי להשלים בקרוב מאוד את מעברו למנצ'סטר סיטי.

* במארקה מדווחים שולנסיה הגיעה לסיכום על רכישתו של חלוץ אתלטיקו מדריד קווין גמיירו תמורת 17 מיליון יורו, אבל ההודעה על כך תצא אחרי שניקולה קאליניץ' יחתום באתלטיקו.

* בצרפת מתפרסמים דיווחים לפיהם פריס סן ז'רמן מוכנה לשלם 100 מיליון יורו עבור אנגולו קאנטה, קשרה המצוין של צ'לסי ונבחרת צרפת.

* ב"סקיי" האנגלי מדווחים שארסנל במו"מ עם סטיבן אנזונזי, קשרה של ארסנל ונבחרת צרפת.

* אחרי עונה נהדרת במדי ניס, מריו באלוטלי החלוץ האיטלקי המתקאמבק עשוי להישאר בצרפת, אך להחליף את המדים האדומים שחורים במדים התכולים של מארסיי. על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, לבאלוטלי יש סיכום לשנתיים בקבוצה מדרום צרפת.

* באנגליה מדווחים שמנואל פלגריני מאמנה החדש של ווסטהאם מעוניין להחזיר לקבוצה את דימיטרי פאייה, הקשר הצרפתי שעזב את הקבוצה בקיץ הקודם לטובת מארסיי.

* באיטליה מדווחים שאתלטיקו מדריד וסביליה, שתי קבוצות הפאר הספרדיות, נאבקות על החתמתו של ניקולה קאליניץ' חלוצה הקרואטי של מילאן.

ג'ורג'יניו נאפולי. GettyImages
צפוי להיות החיזוק הראשון הגדול של פפ. ז'ורז'יניו נאבק בדיבאלה/GettyImages

* אטאלנטה הגישה הצעה לזניט סנט פטרסבורג על מתיאס קראנביטר, הקשר הארגנטינאי בן ה-25 ששיחק לפני כן באתלטיקו מדריד וסביליה.

* ניס נערכת לעזיבה של אלסאן פלאה ומריו באלוטלי, וחושבת על בויאן קרקיץ' כאופציה לחיזוק החלק הקדמי. לשחקן ברצלונה לשעבר יש חוזה לשנתיים נוספות בסטוק סיטי, אחרי ששיחק בעונה האחרונה כמושאל באלאבס.

* רומא בדרך לעוד מהלך גדול? על פי דיווחים באיטליה, הג'אלורוסי מוכנים להציע לנאפולי 35 מיליון יורו פלוס בונוסים כדי לקבל את הסקורר הבלגי דריס מרטנס.

* לאציו מתקרבת לרכש נוסף בדמותו של ווסלי, החלוץ הברזילאי בן ה-21 של קלאב ברוז'. סכום ההעברה מוערך בכ-12 מיליון יורו.

* ריאל מדריד סימנה את מרכוס רשפורד, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, כך לפחות על פי "OK דיאריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully