וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת היהלום לוזאן: נואה ליילס זכה ב-200 מטר והשווה את תוצאת השנה

האמריקאי, שנמצא בכושר נהדר מתחילת השנה, עצר את השעון על 19.69 שניות והשווה את תוצאת השנה שלו ואת השיא האישי. דניל ליסנקו הרוסי עבר 2.37 מטר בקפיצה לגובה והיה קרוב לתוצאת השנה

נואה ליילס אצן אמריקאי. רויטרס
ליילס חוגג/רויטרס

בזמן שבישראל מתעסקים באליפות הארצית, הקצפת של האתלטים בעולם נפגשו הערב (חמישי) בסבב ליגת היהלום בלוזאן שבשוויץ.

בריצה ל-200 מטר אצל הגברים הצליח נואה ליילס מארצות הברית להשוות את תוצאת השנה ואת השיא האישי שלו כשעצר את השעון על 19.69 שניות נהדר, הוא הקדים את מייקל נורמן - גם הוא אמריקאי - שהגיע שני בזמן של 19.88 שניות. עבור לייל זו זכייה שלישית השנה בליגת היהלום אחרי שעשה את זה כבר בדוחא וביוג'ין.

בריצה ל-110 מטר משוכות בגברים הצליח סרגיי שובנקוב הרוסי, שמתחרה תחת דגל נייטרלי, לסיים ראשון עם זמן של 12.95 שניות. בקפיצה לגובה דניל ליסנקו הרוסי (מתחרה תחת דגל נייטרלי גם הוא) לסיים ראשון עם תוצאת השנה מבחינתו של 2.37 מטר. כריסטיאן טיילור האמריקאי המצוין הצליח לקבוע את התוצאה הטובה ביותר בקפיצה המשולשת עם 17.62 מטר והקדים בסנטימטר אחד בלבד את פדרו פאבלו פיקארדו הפורטוגלי.

בריצה ל-100 מטר אצל הנשים הצליחה סגנית אלופת העולם מארי ז'וזה טה לו לסיים ראשונה עם זמן של 10.90 שניות והקדימה את איליין תומפסון הג'מייקנית שקבעה 10.99. בקפיצה לרוחק נשים הצליחה מלאיקה מיהמבו הגרמנייה לסיים ראשונה אחרי שעברה 6.90 מטר, גם איבנה שפאנוביץ' הסרבית עברה 6.90 אבל סיימה שנייה. קתרין איברגואן הקולומביאנית, שמתמחה בקפיצה משולשת, קבעה את התוצאה השלישית בטיבה עם 6.77.

בריצה ל-400 מטר נשים הצליחה סלבה עיד נאסר מבחריין לסיים ראשונה עם זמן מרשים של 49.78 שניות והקדימה בהרבה את ג'סיקה בירד האמריקאית שקבעה 50.40. בקפיצה במוט לנשים הצליחה אלופת העולם קתרינה סטפנידי לסיים ראשונה אחרי שעברה 4.82 מטר והקדימה את ג'ני שור האמריקאית הוותיקה ואת אנג'ליקה סידורובה הרוסייה (שמתחרה תחת דגל נייטרלי), שקבעו תוצאה דומה בכמות רבה יותר של ניסיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully