וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: הגארד-פוורוורד בוגדן בליזניוק חתם

5.7.2018 / 13:12

האוקראיני בן ה-23, 1.98 מטר, שיחק בארבע השנים האחרונות במכללת איסטרן וושינגטון. לאחרונה הצטיין בטורניר קדם הדראפט היוקרתי בפורטסמות' ובקרוב ישחק במדי הקליפרס בליגת הקיץ

one

בני הרצליה הודיעה היום על צירופו של בוגדן בליזניוק, גארד-פורוורד אוקראיני בן 23 שמתנשא לגובה 1.98 מ' ויכול לשחק בכל עמדות החוץ. הקבוצה החתימה את השחקן לחוזה ארוך טווח עם אופציות להמשך ההתקשרות עד שנת 2021. הוא מצטרף לג'ף אדריאן וגייב לוין שחתמו מוקדם יותר השבוע.

בליזניוק נולד בעיר לוצק בצפון-מערב אוקראינה, אבל לאחר מות אביו בתאונת דרכים, עברה המשפחה להתגורר בפרברי סיאטל. הוא כיכב בתיכון המקומי, קיבל מספר הצעות למילגת כדורסל ובסופו של דבר בחר לשחק באוניברסיטת איסטרן וושינגטון, בה נשאר לארבע שנים.

בשתי העונות האחרונות הוביל הסווינגמן את קלעי האוניברסיטה עם למעלה מ-20 נקודות בממוצע למשחק ואשתקד נבחר לשחקן העונה במחוז הביג סקיי עם ממוצעים של 21.2 נקודות, 6.8 ריבאונדים, 3.9 אסיסטים, 40% לשלוש ו-90% מהקו ב-35 דקות בממוצע.

לאחרונה הצטיין הסקורר האוקראיני בטורניר קדם הדראפט היוקרתי בפורטסמות', עם 15.3 נקודות, 40% לשלוש, 100% מהקו, 4.3 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו-2.0 חטיפות. החל ממחר הוא ישחק במדי לוס אנג'לס קליפרס בליגת הקיץ בלאס וגאס.

בוגדן בליזניוק (ימין) במדי מכללת איסטרן וושינגטון מול ברדלי הייס, ג'ורג'טאון. GettyImages
קלע עונשין מצטיין. בליזניוק מימין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully