וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "בטוח שנוכל לעשות עונה טובה כמו בעונה שעברה"

הפועל רעננה פתחה את האימונים לקראת 2018/19 עם ארבעה פרצופים חדשים - ורד, אנטמן, אורמוש ואיילה - המאמן כיוון גבוה. שניר שוקר: "זה מרגש, כיף, חיכינו לזה כל הקיץ"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל רעננה פתחה היום (רביעי) את אימוניה לקראת עונת 2018/19 עם כמה פרצופים חדשים, כולל השוער ניב אנטמן, המגן עומר ורד והקשרים מירקו אורמוש וטל איילה. פרצוף לא חדש באימון היה של מנחם קורצקי, שנשאר בקבוצה אחרי קיץ סוער שכלל התפטרות והחזרה שלו לתפקיד באותו סוף שבוע.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
קורצקי באימון/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי אמר: "בתקופה הזו העבודה שלנו היא לא להיות רגועים, אלא לבנות את הסגל הכי טוב שאפשר. זו התקופה הכי חשובה בכל העונה. אנחנו מתחילים לחבר את הפאזל. אני מקווה שהדברים יתחברו כמו שצריך, שהשחקנים שהבאנו יתחברו ככה גם בצורה מקצועית וגם יתחברו ככה טוב לישראל, למקום ולמועדון. אני בטוח שנוכל לעשות עונה טובה כמו בעונה שעברה".

קורצקי הוסיף ואמר: "ברור שאנחנו רוצים להמשיך את מה שהתחלנו באמצע העונה שעברה שלנו, אבל אנחנו עדיין בשלב מוקדם. אנחנו רוצים שהשחקנים שהבאנו יתחברו. אני מאמין במקום הזה ובאווירה שיש פה. אני מאמין שאנחנו יכולים לשחזר את מה שעשינו בעונה שעברה. זו המטרה שלנו. אנחנו צריכים להביא שחקנים טובים שימלאו את החלל של השחקנים שעזבו. גם השחקנים שנשארו פה הם שחקנים טובים, נחבר אליהם שחקנים טובים".

הקשר שניר שוקר: "זה מרגש, כיף, כל הפגרה חיכינו לחזור. יש פרצופים חדשים וכיף לחזור. אני מרגיש בבית תמיד וכיף לחזור. חווינו עם מנחם הצלחה גדולה בקדנציה הראשונה וגם בעונה שעברה. יצאנו לפגרה עם מחשבה שחוזרים עם מנחם והכול בסדר. פתאום ביום שישי קיבלנו הודעה שמנחם התפטר. השבת שלי הייתה קשה אחרי ההודעה הזו, כל השחקנים דיברנו בינינו. ידענו שזה מוזר. שלחנו הודעות למנחם, דיברנו איתו וכבר ביום ראשון לאחר מכן חזר לנו חיוך לפנים. הרבה שחקנים עזבו אותנו בקיץ, עלי קמארה כנראה יעזוב, רועי זיקרי הלך להפועל תל אביב, רועי שוקרני להפועל חיפה, אור דסה חזר למכבי תל אביב. זה מראה על הצלחה של קבוצה. כמו בכל שנה אפשר לסמוך על הבעלים ומי שנמצא למעלה שיעשה קבוצה טובה וראויה לליגת העל, גם אם בהתחלה לא יגיעו שחקני רכש נוצצים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני הפועל רעננה, מירקו אורמוש, טל איילה, עומר ורד, ניב אנטמן. יוסי ציפקיס
אורמוש, איילה, ורד ואנטמן/יוסי ציפקיס
תמיר כהן עוזר מאמן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
עוזר המאמן החדש וקשר העבר תמיר כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully