וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פרנצווארוש מזהיר את האוהדים: אל תתפרעו במשחק מול מכבי תל אביב

גאבור קובאטוב, שיארח את הצהובים ביום חמישי הבא במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, ערך מסיבת עיתונאים והתחנן בפני הקהל: "התנהגות לא טובה עלולה להוליד עונשים כבדים מאוד"

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

ביום חמישי הבא תתארח מכבי תל אביב בבודשפט למשחק הראשון מבין שניים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, מול פרנצווארוש.

היום (רביעי) ערך נשיא הקבוצה ההונגרית גאבור קובאטוב מסיבת עיתונאים, ובה התחנן בפני האוהדים שלא להתפרע במהלך המשחק - ובפרט שלא להתנהג בצורה אנטישמית, כפי שחלקם עשו בעבר.

"יהיו לכך השלכות שאי אפשר יהיה להימנע מהן", אמר הנשיא, וסיפר שכ-10-12 אלף איש צפויים לפקוד את המשחק ביום חמישי. "אופ"א הציבה חוקים מאוד ברורים, אם ההתנהגות ביציעים לא תהיה טובה, עונשים כבדים מאוד עלולים לחכות לנו".

אופ"א כבר הענישה את פרנצווארוש על התפרעות אוהדים ב-2012, וקובאטוב חושש כי מצב דומה עלול להתרחש פעם נוספת. "התקדמנו הרבה מאז 2012, השאלה היא האם האוהדים שלנו הבינו את המסר ולהתנהג כמו שצריך באירופה".

פרנצווארוש, שהוקמה לפני 119 שנה, מכונה "הנשרים הירוקים" ומגיעה מהעיר בודפשט. מדובר במועדון המעוטר ביותר בתולדות הליגה ההונגרית עם 29 זכיות באליפות המקומית ו-23 בגביע ההונגרי. הישג השיא של הקבוצה באירופה נרשם בשנת 1975, אז הגיעה לגמר גביע אירופה למחזיקות גביע. היא גם הקבוצה הראשונה מהונגריה שהגיעה לשלב הבתים של ליגת האלופות (1995) ושל גביע אופ"א (2005). פרנצווארוש זכתה בפעם האחרונה באליפות בעונת 2015/16 ובגביע בעונת 2016/17.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בית"ר ירושלים: הייסטר נמכר לפרנצווארוש, אין תקציב למגן שמאלי חדש

מיטב ה"ביצועים" של אולטראס פרנצווארוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully