וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מראדונה שוב עצבני. תושבי סמארה נקראו להתקלח בזוגות בגלל המונדיאל

מספר 10 האגדי תקף בחריפות את היחס לו זכתה נבחרת קולומביה מהשופטים במשחק מול אנגליה: "קיין דחף ועשה עבירה". חברת המים העירונית של סמארה ביקשה מהתושבים לנקוט צעד קיצוני בשל מחסור במים שנגרם עקב הגעת אוהדים לעיר

עריכה: מתן חדד

"תחסכו במים - תתקלחו בזוגות"

שירותי התברואה של העיר סמארה קראו לתושבי העיר להתקלח בימים הקרובים בזוגות. זאת בשל העומס על מערכת המים העירונית הנובעת מהגעת אוהדים לעיר. בעקבות החשש ממחסור במים פרסמה חברת המים העירונית הודעה בה נכתב בפשטות: "תחסכו במים - תתקלחו בזוגות".

התחזית המוצלחת של פיטר קראוץ'

עוד לפני תחילת המונדיאל, חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר פרסם את תחושותיו לגבי כל שחקן בסגל. על אריק דייר הוא כתב: "אם נגיע לפנדלים, אני רואה אותו צועד קדימה בקור רוח וכובש בלי מאמץ". כמובן שדייר היה זה שכבש את הפנדל המכריע בשמינית הגמר מול קולומביה, וכך שני האנגלים יצאו גדולים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הכירו את האוהד האמיץ ביקום

אוהד של שלושת האריות לא הצליח להשיג כרטיס למפגש עם קולומביה, ובמקום זה שם פעמיו לפאב מוסקבאי הממוקם בסמוך לאצטדיון. רצה הגורל וחוץ ממנו נכחו במקום רק אוהדים קולומביאנים, כך שבמרבית המשחק הוא לא ממש בלט בים הצהוב. הרגע שלו הגיע כאשר אריק דייר כבש את הפנדל המכריע והעלה את האנגלים לרבע הגמר, ואז הוא צץ מבין אוהדי היריבה בצהלת ניצחון. מקווים שהוא יצא משם בחתיכה אחת.

מראדונה נגד אנגליה

כשעולה שמו של הארגנטינאי האגדי, הדבר הראשון שחולף בראשם של אוהדי אנגליה הוא הצמד המפורסם שכבש מולם ברבע הגמר ב-1986. מסתבר שגם אחרי הדחתה של ארגנטינה מהמונדיאל, מראדונה ממשיך לעקוץ את הבריטים. אמש, במהלך משחק שמינית הגמר שלהם מול קולומביה, הוא לבש את מדי היריבה וכתב בפוסט באינסטגרם: "כולנו קולומביה". לאחר המשחק מספר 10 האגדי תקף את השופטים והכריז: "זה היה שוד. לא הגיע להארי קיין שום פנדל. הוא בעצמו דחף ועשה עבירה. למה השופט לא השתמש בווידיאו?"

חולצת המזל של גארת' סאות'גייט?

מאמן נבחרת אנגליה הגיע למשחק מול קולומביה לבוש באפודה, שעליה נכתב באותייות קטנות פעמים רבות: "זה מגיע הביתה". זהו משפט של האוהדים האנגלים, שמסמל את האמונה שלהם שהגביע העולמי יחזור למולדת הכדורגל. כנראה שסאות'גייט מאמין בתרחיש הזה יותר מכל אחד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully