וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית ענק: האם ברצלונה רכשה כבד לא חוקי עבור אריק אבידל?

"אל קונפידנסיאל" חשף: נפתחה חקירה בחשד לסחר באיברים נגד הנשיא לשעבר סנדרו רוסל, לאחר שהמשטרה יירטה שיחות שערך בהן הודה כי רכש כבד באופן לא חוקי עבור המגן החולה ב-2012

אריק אבידל בוכה במסיבת העיתונאים בה נפרד מקבוצתו ברצלונה. רויטרס
אבידל דומע במסע"ת הפרידה מברצלונה/רויטרס

שערוריית ענק בספרד: העיתון "אל קונפידנסיאל" חשף הבוקר (רביעי) כי נשיא ברצלונה לשעבר, סנדרו רוסל, נחקר בחשד לסחר באיברים בעקבות ארבע שיחות טלפון לפחות שיורטו על ידי המשטרה, בהן הודה לכאורה בכך שרכש בצורה לא חוקית כבד להשתלה עבור אריק אבידל. המגן הצרפתי, שחזר לאחרונה למועדון כמנהל מקצועי, הגיע לבלאוגרנה בשנת 2007 ובמרץ 2011 אובחן עם גידול בכבד ונותח. כבר אחרי כחודש הוא שב למגרשים וריגש את כולם כאשר הניף את גביע אירופה, אבל שנה לאחר מכן הקבוצה הודיעה שהסרטן שלו חזר ושהוא זקוק להשתלת כבד. ב-10 באפריל 2012, אבידל עבר השתלה כאשר על פי הקבוצה הכבד ניתן לו על ידי בן דודו, ג'רארד.

תוכן השיחות, שהתקיימו באפריל 2017, חשף שמקור האיבר שהושתל בגופו של אבידל הוא אפל בהרבה, ומרמז על כך שבן הדוד למעשה לא היה ולא נברא. במהלך השיחות מודה הנשיא לשעבר בפני גורם עלום, שקשור כנראה לפרשה, שג'רארד הומצא כדי להימנע מסקנדל, לאחר שרכש את הכבד באופן לא חוקי בשוק השחור. השיחות הגיעו לידי המשטרה במקרה, מכיוון שבימים אלה רוסל נחקר בחדש להלבנת כספים. תוכן השיחות נשלח ישירות לשופט כרמן לאמלה שעוסק בעניינו של רוסל, והוא החליט לפתוח בחקירה נפרדת בהאשמה חמורה בהרבה של סחר באיברים.

הקטלאנים פרסמו הכחשה להאשמות: "ברצלונה מכחישה בתוקף טענות לאי סדרים שהתקיימו בתהליך ההשתלה של אבידל. חבל למועדון שמפיצים מידע מוטעה בנושא כה רגיש".

עוד בנושא

ברצלונה: אריק אבידל מונה רשמית לתפקיד המנהל הטכני
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully