וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס שוקלים להחזיר את דוויט הווארד. לברון "נרגש" לשחק עם לונזו בול

הסנטר המושמץ העביר ללייקרס מסר בנוגע לרצונו להצטרף לקדנציה שנייה, ג'יימס נחוש לשתף פעולה עם הרכז הצעיר, ובקליבלנד כבר נפרדים ומסירים את כרזת הענק המפורסמת שלו

דוויט הווארד עם לברון ג'יימס. AP
ישחקו יחד בעונה הבאה? לברון עם דוויט הווארד/AP

גולדן סטייט גנבה את הכותרות היום (שלישי) ב-NBA עם הצירוף המפתיע של דמרכוס קאזינס, אבל הסיפור הגדול של הימים האחרונים - וקרוב לוודאי של הקיץ כולו - הוא המעבר של לברון ג'יימס ללייקרס. לעת עתה מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה צירפו לקבוצה את לאנס סטיבנסון, ג'בייל מגי ורייג'ון רונדו וכן החתימו על חוזה חדש את קנטביוס קולדוול פופ, אולם ההמתנה לשם גדול באמת נמשכת.

סן אנטוניו לא ממהרת להעביר את קוואי לאונרד בטרייד, בטח לא ללייקרס שהנכסים שביכולתה להעביר לא בהכרח מספיקים, ולכן ייתכן שהסמול פורוורד המצוין ישקול צעדים קיצוניים כדי לקבל את מבוקשו ולעבור ל-LA. על פי סטיבן איי סמית' מ-ESPN, מנהלים ברחבי הליגה "לא יהיו בהלם" אם קוואי יישב בחוץ עונה שלמה במקרה שהספרס לא יסכימו לעבור אותו ללייקרס, לאות מחאה.

שם מסקרן נוסף, שבעברו היה כוכב גדול וכעת מתקשה למצוא את מקומו בליגה, הוא דוויט הווארד. הסנטר שהועבר בטרייד משארלוט לברוקלין תמורת טימופיי מוזגוב צפוי להשתחרר מהנטס בימים הקרובים, ולאחר מכן ינסה למצוא לעצמו אתגר חדש. על פי דיווח ב-USA Today הווארד כבר העביר מסרים ללייקרס בנוגע לרצונו לחזור לקבוצה, בה רשם קדנציה סוערת וכושלת בעונת 2012/13. כמו כן נטען שהלייקרס שוקלים זאת לאור מחירו הנמוך.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. GettyImages
לא יוותר עליו כל כך מהר. לברון ולונזו בול/GettyImages

שאלה נוספת שנוגעת ללייקרס כעת היא מה מעמדו של לונזו בול. רייג'ון רונדו כבר הונחת לעמדה של הרכז המדובר וספקולציות טוענות שהוא עשוי להיכלל בטרייד גדול שהלייקרס יבצעו כדי לצרף כוכב, אולם מתברר שלברון ג'יימס מעוניין לשחק לצידו. לטענת רמונה שלבורן מ-ESPN ג'יימס אף סימס לאנשי הלייקרס שהוא "נרגש לשחק עם לונזו", ומסר שהוא "בעדו".

בקליבלנד, אגב, כבר נפרדים מג'יימס למרות שטרם חתם על חוזה רשמי בלייקרס. הערב הוסרה כרזת הענק המפורסמת של ג'יימס במרכז העיר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully