וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל ערוך ומוכן לאליפות ישראל באתלטיקה: "מצפים לאליפות מדהימה"

2.7.2018 / 16:40

יו"ר האיגוד עמי ברן וארבעה מטובי האתלטים בישראל ערכו מסיבת עיתונאים לקראת האליפות שתתקיים בהדר יוסף ביום רביעי וחמישי. דיאנה ויסמן: "לא מספיק מכירים את האתלטיקה הישראלית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

פסק הזמן שיהיה במונדיאל בימים רביעי וחמישי יאפשר לקהל הישראלי להגיע לאיצטדיון הדר יוסף בתל אביב ליומיים של אליפות ישראל באתלטיקה שתהיה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום. במסיבת העיתונאים שנערכה היום נטלו חלק שמונה מטובי האתלטים של ישראל שינסו לשבור שיאים אישיים ולאומיים.

עמי ברן יושב ראש איגוד האתלטיקה אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אנחנו מצפים לאליפות מדהימה השנה. אנחנו יודעים שהאתלטים שלנו נותנים את הכל. תחושת הבטן שלי טובה. אנחנו מקווים לתוצאות כי האתלטים שלנו מכינים את עצמם לאליפות הזו. מגיעים הפעם כשלושים אתלטים זרים וזה יעזור לנו ולאתלטים. אנחנו גאים בהצלחה של איגוד הג'ודו. אנחנו חושבים שאנחנו באיגוד האתלטיקה גם רוצים להצליח יותר בעתיד".

דונלד סנפורד, שנפצע קשה בזינוק לריצת 400 מטר באליפות לפני שנה, אמר: "אני מרגיש בסדר עכשיו. אני מרגיש טוב. הפציעה שעברתי מאחוריי".

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
רשמית: אליסון פליקס תשתתף באליפות ישראל באתלטיקה

אדווה כהן, אולגה לנסקי, דניאל פרנקל, מסיבת עיתונאים איגוד האתלטיקה. קובי אליהו
כמה שיאים מצפים לנו?/קובי אליהו

חנה קנייזבה מיננקו הפגינה הרבה ביטחון כשאמרה: "אני יותר מהירה ויותר חזקה ואני צריכה לעשות הרבה תחרויות".

אדווה כהן, ששברה מספר שיאים ותהיה הרצה הראשונה אי פעם ל-3,000 מטר מכשולים באליפות אירופה בברלין, תרוץ באליפות ישראל את ריצת 1,500 מטר. "הולכת להיות לי ריצה מעניינת מאוד, זו העונה הכי טובה שלי בקריירה", אמרה הצעירה בת ה-22 מירושלים.

איתמר לוי, הודף כדור הברזל: "יש לי את הקהל הביתי שלי שמגיע מקצרין אבל אנחנו מצפים לקהל רב שיגיע ויתמוך. אני מתחרה כל סוף שבוע מדצמבר. אני מוכן לבוא ולעשות שיא אישי".

דיאנה ויסמן שעשויה לשבור שיא של שנים של אסתר רוט שחמורוב במאה מטר סיימה כשאמרה: "הכל בראש. אם אתה בא מוכן בראש, אתה תעשה את זה. אני רוצה שתרוץ מולי מישהי חזקה במאה מטר, שיהיה קרב. אני מאוד מקווה שיבוא הרבה קהל. אני לא חושבת שאנשים מספיק מכירים את האתלטיקה הישראלית. אתלטיקה היא מלכת הספורט וצריך לבוא לראות עוד ענפים חוץ מכדורגל".

ביום השני של האליפות תשתתף האצנית האמריקאית אליסון פליקס שמגיעה לישראל כאורחת ותרוץ בריצה ל-200 מטר.

עוד באותו נושא

רשמית: אליסון פליקס תשתתף באליפות ישראל באתלטיקה

לכתבה המלאה
מסיבת עיתונאים איגוד האתלטיקה. קובי אליהו
בהצלחה לכולם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully