וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פרום זוכה משימוש בחומרים אסורים, יוכל להשתתף בטור דה פראנס

איגוד האופניים הבינלאומי הודיע כי הוא מבטל את כל ההליכים שהתנהלו נגד הרוכב הבריטי וכי לא נמצאו ראיות המצביעות על מעשים לא כשרים מצידו. פרום: "אני שמח. רוצה להשאיר את העניין מאחור"

צילום וידאו: ניב אהרונסון עריכת וידאו: מתן חדד

איגוד האופניים הבינלאומי (UCL) הודיע היום (שני) כי הוא סוגר את התיק שהתנהל נגד כריס פרום בחשד לשימוש בחומרים אסורים במירוץ הוואלטה אספניה בשנה שעברה. בעקבות זאת יוכל הרוכב הבריטי להשתתף בטור דה פרנס שייצא לדרך בשבת הקרובה.

בהודעה מטעם איגוד האופניים צוין כי הדגימה של פורם אכן הכילה חומר מסוג סאלבוטאמול אך הדבר אינו מהווה הוכחה לשימוש בחומרים אסורים מצידו של הרוכב הבריטי שזכה לאחרונה בג'ירו ד'איטליה שהוזנק מישראל. בדברי הסיכום של ההודעה נקבע כי: "בהסתמך על עמדת WADA (סוכנות בינלאומית נגד סמים בספורט) החליט איגוד האופניים הבינלאומי לסגור את כל ההליכים שהתנהלו נגד מר' פרום".

פרום עצמו הגיב בסיפוק להודעה ואמר: "אני מאוד שמח בעקבות ההחלטה הזאת ואני רוצה להשאיר את כל העניין מאחור. אני מודה לכל מי שתמך בי לאורך כל הדרך ובמי שהאמין בי. ההחלטה הזאת מאוד חשובה עבורי ועבור הצוות שלי וגם עבור ענף האופניים כולו. אני ידעתי שזו תהיה התוצאה כי לא עשיתי שום דבר רע".

כריס פרום אלוף ג'ירו ד'איטליה 2018. רויטרס
הוא זכאי. כריס פרום/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully