וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לפני פתיחת טורניר ווימבלדון: אנדי מארי הודיע שלא ישתתף

אלוף ווימבלדון ב-2013 ו-2016, שחזר לפני כחודש לפעילות אחרי כמעט שנה בחוץ, פרסם פוסט בפייסבוק והודיע: "עשינו ככל שביכולתנו, אבל החלטנו שמוקדם עבורי להשתתף בטורניר של הטוב מחמש"

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
אולי בשנה הבאה. מארי/רויטרס

יממה לפני פתיחת טורניר ווימבלדון, אנדי מארי, פעמיים אלוף הטורניר לשעבר הודיע הערב (ראשון) במפתיע שהוא מבטל את השתתפותו בגרנד סלאם הביתי שלו.

בהודעה שהוציא בדף הפייסבוק שלו מארי, שהיה אמור לפגוש את בנואה פר בסיבוב הראשון, כתב: "בלב כבד אני מודיע שלא אשתתף בווימבלדון השנה. עשיתי התקדמות גדולה באימונים ובמשחקים בעשרת הימים האחרונים, אבל אחרי התייעצות עם הקבוצה שלי, החלטנו שלשחק במשחקים של הטוב מחמש מערכות, עלול להיות מוקדם מבחינת תהליך ההחלמה שלי. עשינו ככל שאפשר כדי להיות מוכנים בזמן. אתחיל להתאמן על משטחים קשים החל ממחר ואמשיך בתהליך ההחלמה שלי. מודה לכולם על הודעות התמיכה".

מארי בן ה-31 חזר לפעילות בחודש שעבר כששיחק בטורניר בקווינס אחרי כמעט שנה בחוץ, אבל נוצח על ידי ניק קיריוס. מארי גם הפסיד לקייל אדמונד בטורניר איסטבורן וניכר היה שהוא רחוק משיאו. מי שנהנה מן ההפקר ויפגוש את בנואה פר בסיבוב הראשון במקום אנדי מארי יהיה ג'אסון יונג הטייוואני.

עוד בנושא:

ווימבלדון: פדרר מתחיל את ההגנה על התואר, דימיטרוב נגד ואוורינקה

ההודעה העצובה של מארי

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully