וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה פתחה עונה, איזי שרצקי חשף: "נעדרתי בגלל אירוע מוחי"

1.7.2018 / 16:00

הבעלים גילה במסיבת העיתונאים מדוע זז הצדה בעונה שעברה והבהיר: "דחיתי הצעות על האסלביינק, טיירה ונחמיאס, כסף מעולם לא היה המטרה שלי". חיים סילבס: "רוצים קבוצה מהנה"

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עם שמונה שחקנים חדשים ומאמן שזכה להמשכיות, עירוני קרית שמונה פתחה היום (ראשון) באופן רשמי את הכנותיה לעונת 2018/19. המאמן חיים סילבס התייצב למסיבת העיתונאים יחד עם הבעלים איזי שרצקי, והשניים הציגו את המטרות לעונה הקרובה, אחרי שהקבוצה לא הצליחה להגיע לפלייאוף העליון בעונה החולפת ונעצרה בחצי גמר גביע המדינה.

לקרית שמונה הצטרפו בקיץ: הזרים לוי גרסיה ולוקאס דיאס, החלוץ שמעון אבוחצירה שחזר לקדנציה שנייה, המגנים יובל שפונגין ואורי מגבו, השוער גד עמוס וכן יואל אבוחצירה ונירן רוטשטיין שהגיעו מליגה א'.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ליגת העל - כל ההעברות של קיץ 2018
מכבי חיפה מכרה את גיורגי קוסטדינוב לארסנל טולה

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
הבריאות השתפרה ועכשיו הוא חוזר במלוא העוז. איזי שרצקי/יוסי ציפקיס

הבעלים איזי שרצקי: "אני פותח את השנה ה-20 שלי בקרית שמונה ואני שמח להיות פה. עד לפני שלוש שנים היינו כל עונה באירופה, לקחנו תארים ומאז התחלנו להידרדר. אז הייתה העונה הכי גרועה שלנו וגם בשנתיים האחרונות נכשלנו - פעמיים מקום שביעי. הוספנו הרבה מאוד שחקנים לאלו ששיחקו בפלייאוף התחתון. הבאנו זרים צעירים, אבל ראינו אתמול מה עשה שחקן צעיר במונדיאל. כל החיים שלי האמנתי בצעירים, והשנה יש לנו קבוצה מאוד צעירה עם הרבה שחקני בית. מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. זה תלוי באווירה, שמנו דגש על האופי של כל אחד מהשחקנים. המטרה היא פלייאוף עליון. התקציב יהיה 10 אחוז פחות מהעונה הקודמת".

על לוי גרסיה: "אם הוא מקום 37 ברשימת הצעירים המבטיחים של אירופה, זה אומר משהו. הוא שיחק לפני שנה נגד מכבי תל אביב עם אלקמאר ואני מאמין בו. הייתה לי הצעה על נייג'ל האסלביינק, הייתה לי הצעה על אפונסו טיירה וגם על עידן נחמיאס. אמרתי לכולם לא. יכולתי לקבל הרבה כסף, אבל זו אף פעם לא הייתה המטרה שלי. האסלביינק שחקן יותר מדי טוב מכדי שאני אמכור אותו עכשיו. אני לא בקרית שמונה בשביל כסף".

שרצקי התייחס לעובדה שזז הצידה בעונה שעברה וגילה: "עברתי אירוע בראש במחנה האימונים בקיץ שעבר. כל יום הייתי כמה שעות באסף הרופא, וברור שעם כל הכבוד לא עניין אותי אז כדורגל. נראה לי שמצבי השתפר, אני מקווה, ואני רוצה להיות מעורב בכל העונה. אף מאמן לא אמר לי כלום על המעורבות, מעולם לא עשיתי משהו בניגוד לדעתו של המאמן".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
חיים סילבס עם איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
רצינו להשאיר את קוויאר. חיים סילבס עם איזי שרצקי/יוסי ציפקיס

חיים סילבס: "היה טייפ לכל קבוצת שחקנים שהבאנו - אם אלה צעירים זרים שאנחנו מקווים שיפרצו אצלנו ושחקנים מליגות נמוכות, בנוסף לשחקנים ישראלים בוגרים יותר שעשו כבר משהו בכדורגל ויכולים להשפיע על חדר ההלבשה ולסחוב אחריהם. אני מניח שהצעירים שלנו עשו את קפיצת המדרגה ולא רוצים לחזור אחורה, הם צריכים גם לקבל פייט על המקום שלהם והטובים ישחקו. אני מקווה שתהיה לי בעיה בריאה. רוצים מלכתחילה לבנות קבוצה שנוכל ליהנות ממנה ולא נצטרך לטלטל אותה יותר מדי".

על הפרידה מקרלוס קוויאר אמר המאמן: "רצינו להשאיר אותו, אבל הוא רצה קבוצה יותר גדולה. יש לנו שלישיית בלמים טובה, קרלוס חנך בעונה שעברה את עידן נחמיאס שהיה בלם רביעי ועשה התקדמות גדולה. אני לא חושב שנחלשנו בעמדה הזו, אפשר לעשות את זה גם אחרת".

הקפטן החדש עדן שמיר: "אני מרגיש בשל, עברתי פה כבר כמה שנים במועדון. היו פה הרבה מנהיגים שלמדתי מהם, מבחינתי זו גם הזדמנות להודות לחיים ואיזי על הכבוד הזה. אני כאן בשביל לעזור לשחקנים, לעזור לחיבור עם הצוות המקצועי ואני חושב שזה משהו שבא מבפנים ויש לי את זה. יש כאן הרבה שחקני בית ושחקנים מהצפון, ואני מקווה שזה יעזור להביא יותר קהל. מכאן אני גם קורא לאוהדים להגיע ולתמוך בנו".

שחקן עירוני קרית שמונה עדן שמיר. יוסי ציפקיס
קורא לאוהדים לבוא. עדן שמיר/יוסי ציפקיס
בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי עם המאמן חיים סילבס והקפטן עדן שמיר. יוסי ציפקיס
בניית הקבוצה הושלמה עוד בסוף מאי. חיים סילבס/יוסי ציפקיס
בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי. רויטרס
לא מוכן למכור את הכוכבים. איזי שרצקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully