וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנה שביעית ב-NBA: עומרי כספי סיכם לעונה אחת בממפיס גריזליס

הישראלי ינסה להשיב את הקריירה למסלולה אחרי האכזבה בגולדן סטייט בקבוצה הרבה יותר צנועה. יקווה לקבל דקות מרובות תחת המאמן ג'יי בי ביקרסטאף, איתו שיתף פעולה ביוסטון בעבר. בארה"ב מגיבים: "אי אפשר לצפות ממנו ליותר מדי"

עומרי כספי גולדן סטייט. GettyImages
הרבה פחות לחץ, הרבה יותר דקות? כספי/GettyImages

תחנה שביעית לעומרי כספי ב-NBA: הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם סיכם הבוקר (ראשון) לעונה אחת בממפיס גריזליס, כך על פי דיווחים בארצות הברית. בגריזליס ישחק כספי תחת המאמן ג'יי בי ביקרסטאף, ששימש עוזר מאמן יוסטון בעונת 2012/14 בה כספי שיחק בקבוצה.

אחרי האפיזודה המאכזבת בגולדן סטייט, ממנה שוחרר רגע לפני הפלייאוף ולא זכה לקבל דקות ראשונות בקריירה בפוסט סיזן, קריירת ה-NBA של כספי נראתה בפרשת דרכים, אולם כעת הוא מקווה להשיב אותה למסלולה בקבוצה עם שאיפות הרבה יותר צנועות. הגריזליס סבלו בעונה שעברה מעונה חלשה, סיימו אותה במקום הלפני אחרון במערב עם מאזן 60:22, וסבלו במהלך העונה מזעזוע בעמדת המאמן כשדייויד פיזדייל המוערך פוטר במפתיע. כעת הקבוצה נמצאת בתקופת מעבר ומנסה לבנות את עצמה מחדש. מארק גאסול ומייק קונלי עדיין מככבים בקבוצה, אולם לגבי כל היתר יש לא מעט סימני שאלה.

כך או כך, כספי יפגוש בקבוצה כמה פרצופים מוכרים. מלבד ג'יי בי ביקרסטאף שיעמוד על הקווים, לכספי יש היכרות מוקדמת גם עם טייריק אוונס ובן מקלמור ששיחקו איתו בסקרמנטו וגם עם צ'נדלר פארסונס ששיתף פעולה איתו ביוסטון וכעת עשוי לקבל את מירב הדקות בעמדה שלו, אלא אם יעזוב כפי שדווח בלא מעט הזדמנויות.

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט נפצע בקרסול. AP
ממפיס מודאגת מהפציעות? כספי/AP

התגובות בארצות הברית

קית' סמית' מ-RealGM ציין בתגובה למהלך ש"זאת החתמה חכמה של הגריזליס. כספי יכול לשחק, הוא פשוט היה פצוע רוב העונה שעברה".

ב-SBnation ציינו ש"ההחתמה הזאת קצת מפתיעה. ממפיס התעניינה בקנטביוס קולדוול פופ על פי דיווחים קודמים, והשם של כספי לא עלה כמועמד להצטרף. הוא יהיה וטרן סולידי, כנראה שיהיה שווה את חוזה המינימום שבוודאי חתם עליו, הקליעה והגודל שלו כן יפתרו קצת בעיות בעמדות הסמול פורוורד והפאוור פורוורד, אבל אי אפשר לצפות ממנו ליותר מדי. הקליעה כרגע זאת נראית כמו השקעה לא טובה במיוחד".

בבלוג "Lockers on Grizzlies" כתבו שכספי הוא תוספת חביבה לסגל של הגריזליס. הוא קלע טוב, כנראה שהוא ישחק לא מעט בעמדה 4. היו לו לא מעט פציעות בשנים האחרונות, מה שנראה כמו מצרך חובה לשחקן שמגיע לממפיס. אבל באופן כללי, זה הימור לא רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully