וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול החתמות ב-NBA: ג'ורג' נשאר בת'אנדר, חוזים חדשים לפול ודוראנט

שוק השחקנים החופשיים נפתח בסערה: ג'ורג' החליט לוותר על מעבר ללייקרס, פול נשאר ביוסטון, דוראנט חתם על חוזה קצר בווריירס, דיאנדרה ג'ורדן בדאלאס, ומה עם לברון? כל הדיווחים

פול ג'ורג', אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
עוד ארבע שנים באוקלהומה סיטי. פול ג'ורג'/GettyImages

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח הבוקר (ראשון) בסערה. מיד עם תחילתו של החלון בשעה 7:00 שעון ישראל, החל מבול החתמות של שחקנים בכירים. שלושה מהשחקנים הבכירים ביותר בשוק - פול ג'ורג', כריס פול וקווין דוראנט - סיכמו על חוזים חדשים בקבוצותיהם בעונה החולפת, אוקלהומה סיטי, יוסטון וגולדן סטייט (בהתאמה). אנחנו נלווה אתכם עם כל העדכונים על היום העמוס בליגה הטובה בעולם.

שחקן יוסטון כריס פול. AP
קיבל את מבוקשו. פול/AP

* למרות ההערכות לפיהן יעבור ללייקרס, פול ג'ורג' החליט לבסוף להישאר באוקלהומה סיטי. הסמול פורוורד סיכם לארבע שנים תמורת 137 מיליון דולר, על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, ובמסיבה מיוחדת של הקבוצה שאורגנה על ידי ראסל ווסטברוק הודיע: "אני כאן כדי להישאר".

* כריס פול קיבל את מבוקשו וסיכם על חוזה חדש ביוסטון. למרות גילו המתקדם יחסית (33), הוא קיבל מהרוקטס חוזה לארבע שנים תמורת 160 מיליון דולר לאורך התקופה. לאחר הסיכום צייץ: "יש לי עסק לא פתור כאן".

* קווין דוראנט סיכם על חוזה חדש בגולדן סטייט, אם כי הווריירס לא קיבלו ממנו את ההתחייבות שקיוו לקבל. KD סיכם לשתי עונות בלבד תמורת 61.5 מיליון דולר והשאיר לעצמו אופציה להפוך לשחקן חופשי בתום העונה הראשונה.

* ניקולה יוקיץ' קיבל מהנאגטס חוזה מקסימום: 148 מיליון דולר לחמש עונות.

* שחקן נוסף שנשאר בנאגטס הוא וויל בארטון, שחתם על חוזה לארבע שנים תמורת 50 מיליון דולר.

* דיאנדרה ג'ורדן, שהוזכר כמועמד להצטרף לגולדן סטייט, בחר בסופו של דבר בדאלאס וחתם לעונה אחת תמורת 24 מיליון דולר.

* רודי גיי נשאר בסן אנטוניו עם חוזה לשתי עונות תמורת 10 מיליון דולר.

* דאג מקדרמוט סיכם לשלוש עונות באינדיאנה, במהלכן ירוויח 22 מיליון דולר.

* ארסן איליאסובה סיכם לשלוש עונות במילווקי תמורת 21 מיליון דולר.

* ארון ביינס סיכם לשתי עונות נוספות בבוסטון תמורת 11 מיליון דולר.

* ג'רמי גרנט האריך את חוזהו באוקלהומה סיטי בשלוש עונות תמורת 27 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
שאלת השאלת. לברון/GettyImages

שאלת לברון ג'יימס

כמובן שעתידו של לברון הוא השאלה המרכזית של הפרי אייג'נסי. אמש לברון תועד נוחת בלוס אנג'לס, מה שעשוי לרמוז על כוונותיו, וכן פורסם שהוא לא מוכן להיפגש עם קליבלנד פנים אל פנים כדי לקדם את המגעים על הישארות. ג'ו וארדון מ-Cleveland.com דיווח הבוקר שסוכנו של לברון, ריץ' פול, ייפגש עם ג'נרל מנג'ר הקאבס קובי אלטמן בשעות הקרובות. לעת עתה נראה שהאפשרות שיחתום ביוסטון ירדה מהפרק, ואדריאן ווג'נראוסקי טוען ש"אם הוא היה רוצה לעבור לרוקטס, הוא היה חותם על חוזה חדש בקליבלנד וגורם להם להעביר אותו בטרייד לשם. אבל הוא אפילו לא רחרח בכיוון הזה". גם האפשרות שיעבור לפילדלפיה הולכת ומתרחקת, כשעל פי ווג'נראוסקי "ג'יימס יודע שאם הוא עוזב את קליבלנד שוב, זה חייב להיות לקבוצה שתצית את הדמיון. פילי, למרות הצעירים המוכשרים, היא לא כזאת. הלייקרס כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully