וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ואלטרי בוטאס יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי האוסטרי

פול ראשון העונה לנהג הפיני של מרצדס, במסלול בו ניצחה בשנה שעברה. לואיס המילטון יזנק שני, סבסטיאן פטל נענש וירד מהמקום השלישי לשישי בגלל חסימה לא חוקית של קרלוס סאינס

ואלטרי בוטאס נהג קבוצת מרצדס (במרכז) מימינו סבסטיאן פטל, משמאלו לואיס המילטון. רויטרס
יחגוג גם במרוץ עצמו? ואלטרי בוטאס, במרכז/רויטרס

ואלטרי בוטאס יזנק מחר (ראשון, 16:00, ספורט 5 לייב) מהפול פוזישן בגרנד פרי האוסטרי, לאחר שקבע את ההקפה המהירה ביותר במסלול בשפילברג. זו הפעם הראשונה העונה שהנהג הפיני של מרצדס מסיים ראשון במקצה דירוג, ושנה שנייה ברציפות שהוא עושה את זה באוסטריה.

בוטאס סיים העונה כבר ארבע פעמים במקום הרביעי, אבל עדיין לא השיג ניצחון וינסה לעשות את זה ברד בול רינג, כפי שעשה לפני שנה. "אני יכול להבטיח שאיש לא יהיה רעב יותר ממני לניצחון", אמר בוטאס בסיום, כשהוא יודע שמקומו בקבוצה עדיין לא מובטח לקראת 2019. "עבדנו על שיפור הרכב במהלך סוף השבוע, עשינו התקדמות וזה הרגיש כל כך טוב".

אלוף העולם לואיס המילטון סיים שני וישלים שורה ראשונה תוצרת מרצדס. סבסטיאן פטל מפרארי, שמפגר אחרי המילטון ב-14 נקודות בדירוג הכללי, סיים שלישי, אבל נענש בגלל חסימה של קרלוס סאינס מרנו ולכן יזנק רק מהמקום השישי. קימי רייקונן יזנק לפיכך מהמקום השלישי, מקס ורשטאפן ההולנדי יתחיל חמישי במסלול הביתי של קבוצתו רד בול ורומן גרוז'אן שמחפש נקודות ראשונות יזנק מהמקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully