וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "לא רוצה לחשוב על אפשרות שלא אזכה בתואר בקריירה"

קשר מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי וסיפר על השאיפות האישיות והקבוצתיות: "רוצים להחזיר לעצמנו את כוח ההרתעה. החזרה של שחקני הבית תעשה לנו טוב, הם מבינים מה המועדון מחפש"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

אחרי עונה לא קלה ברמה האישית, במהלכה סבל מפציעה שגרמה לו להיעדר תקופה ממושכת, עומר אצילי רוצה לפתוח דף חדש במכבי תל אביב. היום (שבת) פורסם ראיון שהעניק לאתר הרשמי של הקבוצה במהלך השהייה במחנה האימונים בפולין, ובו סיפר על השאיפות האישיות והקבוצתיות לקראת העונה שבפתח.

"התחלתי את העונה יחסית טוב, גם הקבוצה הייתה בסדר, גם בטבלה וגם ביכולת, אבל אז הגיעה הפציעה שתקעה אותי לשישה חודשים", סיפר על העונה שעברה. "לא היה קל לראות את הדברים מבחוץ, בטח כשחשבתי שאני יכול לעזור לקבוצה. הייתי כל כך רעב, ואני חושב שראו שהכל הלך לי. רק רציתי לגעת בכדור, ומרגע שחזרתי כבשתי שניים או שלושה שערים. עכשיו אני רוצה לקחת את היכולת של סוף העונה שעברה לעונה הזאת".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הפסידה 2:1 לאפואל ניקוסיה במשחק ההכנה השני
גולדהאר נחת בפולין והצטרף למחנה האימונים של מכבי תל אביב

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
עונה חדשה, ציפיות חדשות. עומר אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

על הלקח מהעונה שעברה: "הייתה עונה לא קלה, למדנו הרבה, ואחד הדברים החשובים שהבנו זה החשיבות של להרוג משחקים, להבקיע את השני כשאתה מוביל 0:1, או להבקיע בהזדמנות הראשונה ב-0:0. פתחנו דף חדש, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו. ככה קבוצות לוקחות אליפות, ככה לוקחים תארים. אנחנו צריכים ורוצים להחזיר לעצמנו את כוח ההרתעה".

על המטרה האישית שלו העונה: "אני רוצה לזכות בתארים כי עדיין אין לי תואר משמעותי בקריירה. אני בן 25 ולא רוצה שחס וחלילה יהיה לי פספוס כזה. לכן הדבר הראשון מבחינתי זה תואר".

על הסגל: "רואים באימונים לא מעט שחקני בית ואני חושב שזה יכול לעזור, כי הם מכירים את הערכים של מכבי - הווינריות, מאבקי האליפות - זה מה שהמועדון מחפש. אני מאמין שהם שמחים שהם פה ונקווה שהם יצליחו בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully