וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מנסה לפתות את דיאנדרה ג'ורדן, סטיב קר סיכם על חוזה חדש

האלופה "בודקת אפשרות" לצרף את הסנטר שהפך לשחקן חופשי, למרות שהיא מסוגלת להציע לו 5.3 מיליון דולר בלבד לעונה. המאמן יקבל שדרוג, לברון "עדיין לא ויתר על קליבלנד", פילי עם הצעה על קוואי לאונרד

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לא נפרד כל כך מהר. לברון/AP

ב-NBA עדיין ממתינים להחלטה של לברון ג'יימס, שבישר אמש (שישי) לקאבס כי ישתחרר מחוזהו ויהפוך לשחקן חופשי. אי ניצול האופציה של ג'יימס להישאר תחת חוזהו המקורי בקאבס לא מרמז בהכרח על רצונו לעזוב, שכן לו היה מממש אותה, זה כמעט בוודאות היה סימן לכך שהוא מעוניין לעבור בטרייד לקבוצה אחרת. כעת, כשהוא שחקן חופשי, הוא יכול לבחון את האפשרויות שעומדות בפניו בצורה טובה יותר. על פי דייב מקמנימן מ-ESPN, המהלך של ג'יימס אמש "רק מגביר את הסיכוי שיישאר".

במקביל, כמובן שהאפשרות לעבור ללייקרס הפכה למוחשית יותר. ג'ו וארדון מ-Cleveland.com פרסם שהרצון של לברון לעבור ללייקרס "עדיין נשאר חזק", אם כי הוא עדיין עשוי להישאר בקליבלנד. הקאבס, יש לזכור, מסוגלים להציע לו את החוזה הגבוה ביותר מבין כל קבוצות הליגה (חוזה מקסימום לחמש שנים בגובה 207.4 מיליון דולר). לשם השוואה, ההצעה הטובה ביותר שקבוצות אחרות מסוגלות היא חוזה לארבע שנים תמורת 152.3 מיליון דולר.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ורדן. GettyImages
יוותר על כסף כדי להצטרף לאלופה? דיאנדרה ג'ורדן/GettyImages

עוד חדשות NBA

* ובזמן שלברון מתלבט, גולדן סטייט ממשיכה לפעול בשקט. הלילה דווח ב-ESPN שכצפוי, סטיב קר יאריך את חוזהו לאחר שסיכם על חוזה חדש. לא ידוע עדיין לכמה שנים קר סיכם, אולם ב-ESPN ציינו ש"החוזה החדש יהפוך אותו לאחד המאמנים בעלי השכר הגבוה ביותר ב-NBA". במקביל, נראה שהווריירס מנסים לפתות שחקנים חופשיים בעלי שיעור קומה. מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס" דיווח הלילה שהווריירס "בוחנים את האפשרות שלהם" להחתים את דיאנדרה ג'ורדן, שהפך לשחקן חופשי אמש אחרי שלא ניצל את האופציה להישאר בקליפרס. ג'ורדן אמנם יכול לקבל חוזה שמן בהרבה בקבוצות אחרות (הווריירס מסוגלים להציע לו חוזה של עד 5.3 מיליון דולר לעונה), אולם האלופה מאמינה בסיכוייה לפתות אותו, בעיקר בזכות חברותו הקרובה עם קווין דוראנט ועם הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס, שבעבר שימש סוכנו.

כמובן שאם המהלך יקרום עוד וגידים הווריירס יקבלו שחקן בכיר בעמדה היחידה בה אין להם כוכב לעת עתה. יחד עם זאת, ג'ורדן עדיין מעדיף ככל הנראה לעבור לדאלאס, אליה כמעט הועבר בעבר.

* על פי דיווח ב"ספורטס אילוסטרייטד", פילדלפיה "נואשת" לצרף את קוואי לאונרד, ואף מציעה לספרס חבילה מעניינת בתמורה: דריו שאריץ', רוברט קובינגטון ובחירת סיבוב ראשון עתידית.

* אינדיאנה הבטיחה את הישארותו של בויאן בוגדנוביץ' בעונה הבאה. הסמול פורוורד ירוויח 10.5 מיליון דולר.

* לונזו בול סובל מקרע קטן במיניסקוס ויחמיץ את ליגת הקיץ. יחד עם זאת, הלייקרס מאמינים שיהיה כשיר לפתיחת מחנה האימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דריו שאריץ', פילדלפיה סיקסרס, מאוכזב. GettyImages
פילי תיפטר ממנו כדי להשיג את קוואי? דריו שאריץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully