וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה ניצחה את אסטוניה - גורלה של ישראל ייקבע ביום שני

29.6.2018 / 23:23

הבריטים רשמו ניצחון ראשון במוקדמות, 65:74 על אסטוניה, והעבירו את ההכרעה למחזור האחרון בו תתארח ישראל בגלזגו, ותוכל להפסיד במצב מסוים עד 20 נקודות ולעלות לשלב השני. צ'כיה של גינזבורג ניצחה את פינלנד של מארקנן

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

גורלה של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם ייקבע רק ביום שני הקרוב, כך נקבע הערב (שישי) בסיום ניצחונה המשכנע של בריטניה על אסטוניה 65:74. הנבחרת, שתצא מחר בבוקר לגלזגו לקראת המשחק נגד בריטניה, תלויה בעצמה, ואם תנצח את בריטניה תסיים את הבית במקום השני במאזן 3:3, ותעלה לשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם, אך ככל הנראה גם בהפסד תוכל לעלות.

אם במשחק שייערך קודם לכן ביום שני, תנצח יוון את אסטוניה בטאלין, תוכל ישראל להפסיד עד 20 נקודות הפרש בגלזגו ועדיין לעלות לשלב הבתים השני, כשהבריטים יעפילו בכל ניצחון. בהפסד של יותר מ-21 נקודות במצב העניינים הזה, ישראל תרד למשחקים המוקדמים לעליית למוקדמות אליפות אירופה. אם האסטונים ינחילו ליוונים את הפסדם הראשון בבית, ישראל תוכל להפסיד רק עד שש נקודות. אם תפסיד ביותר מ-7 נקודות, תרד למשחקים על העלייה למוקדמות אליפות אירופה.

הבריטים רשמו הערב את ניצחונם הראשון במוקדמות כשניצחו באולם האמירויות על האסטונים בזכות מחצית שנייה טובה מאוד. דן קלארק המנוסה היה השחקן המצטיין עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים כשגם גייב אולסאני, שחקן הפנים החזק, מצטיין עם 16 נקודות ו-12 ריבאונדים.

* מי שחגג הערב היה ננו גינזבורג, מאמנה של נבחרת צ'כיה שהדריך את נבחרתו לניצחון 73:77 על פינלנד, עלייה למאזן 1:4 בבית, ועלייה לשלב הבתים השני. הצ'כים קיבלו משחק מפלצתי מוויטך חרובן שקלע 30 נקודות ב-12 מ-18 מהשדה, והשכיח שבצד השני של הפרקט נמצא שחקן מרתק מה-NBA - לורי מארקנן שנעצר על 13 נקודות בלבד. מאני נוטינן קלע 24 עבור הפינים, שחסרו את פטרי קופונן החולה.

ננו גינזבורג מאמן נבחרת צ'כיה. אתר פיב"א, אתר רשמי
חגג עם נבחרתו. ננו גינזבורג ונבחרת צ'כיה/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully