וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלה את הכפפות: השוער מאיר כהן פרש ממשחק פעיל בגיל 46

השוער, שגדל בהפועל בית שאן וזכור גם מהתקופה שלו בבני סכנין, פרש: "מימשתי את יכולותיי כספורטאי, הגעתי לכל היעדים שהצבתי לעצמי וחשוב מכל - נהניתי מהדרך הארוכה והמאתגרת"

צילום מסך

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

השוער בן ה-46, מאיר כהן, החליט לפרוש היום (שישי) ממשחק פעיל והודיע על כך בפוסט ברשתות החברתיות. כהן, שגדל במחלקת הנוער של הפועל בית שאן, שיחק בלא מעט מועדונים בינהם מכבי הרצליה, בני סכנין, מכבי אחי נצרת, הפועל רמת השרון, הפועל ראשון לציון, הפועל עפולה והפועל נצרת עילית. בעונה האחרונה שיחק בקבוצת נעוריו הפועל בית שאן, כמעט 18 שנים לאחר שעזב אותה, ובה הוא גם החליט לתלות את הכפפות.

בפוסט שלו כתב:

"ברגשות מעורבים ובלב כבד, בגיל 46 אחרי 30 שנות קריירה ו-800 הופעות ליגה על כר הדשא, אני מודיע היום על פרישה בכדורגל. הן בהיבט האישי והמשפחתי והן בהיבט המקצועי אני מרגיש שהגיע הזמן לפרוש. כל ספורטאי באשר הוא, יודע שהיום הזה נמצא באופק ויגיע מתישהו על ציר הזמן. קשה לסכם תקופה כה ארוכה במספר מילים".

"אני חושב שכספורטאי, מימשתי את יכולותיי, הגעתי לכל היעדים שהצבתי לעצמי מעת לעת, וחשוב מכל, נהניתי מהדרך הארוכה ומהאתגרים שהופיעו במהלכה. הייתה לי הזכות והעונג לשחק בליגה הבכירה וכן בליגה הלאומית, ללמוד, להפנים, להתמודד ולהצליח. אין לי כל ספק שלולא תמיכת אשתי וילדיי, הישגים אלה לא היו קיימים".

"אני רוצה להודות מקרב לב לבעלי הקבוצות, למאמני הקבוצות שליוו אותי כל השנים, שהאמינו בי וזימנו אותי לעמוד בשער הקבוצות, זו ההזדמנות להודות לדורות שלמים של שחקנים שהייתה לי הזכות והכבוד להתאמן ולשחק לצידם".

"אני רוצה להודות לאוהדים הנאמנים והתומכים, לאנשי התקשורת, להורי היקרים שמגיל צעיר ליוו אותי מתחנה אחת לשנייה ולכל אורך הדרך האמינו בי עודדו ותמכו, למשפחתי היקרה, ומעבר לכל - לאשתי האחת והיחידה על התמיכה הבלתי מתפשרת ועל ההקרבה הענקית והעידוד במשך כל שנות ללא ספק, הכדורגל הנו פרק משמעותי וחשוב בחיי שעיצב אותי כאדם וכספורטאי. הכדורגל העניק לי כל כך הרבה רגעים גדולים ומאושרים וכל אלו מסמנים משהו עבורי. בכל משחק ובכל אימון עשיתי את המיטב שיכולתי. לאחר קריירה רבת שנים עם חוויות בלתי נשכחות אני מקווה שאנשים יזכרו אותי לא רק כשוער כדורגל אלה כאדם".

"זהו אינו סוף פסוק מבחינתי. אני לא נפרד מעולם הכדורגל ועולם הכדורגל לא נפרד ממני. כולי תקווה כי אוכל לתרום מניסיוני ולהשתלב במקומות הנכונים שיידעו לנצל את הידע, היכולת והניסיון שלי בתחום האימון. בהזדמנות זו אני מאחל לעם ישראל שבת שלום. אוהב אתכם, מאיר כהן".

  • עוד באותו נושא:
  • מאיר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully