וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קשה שיש: סלע הוגרל מול נדאל בסיבוב הראשון בווימבלדון

הישראלי יפתח את דרכו בגראנד סלאם מול הספרדי המדורג 1 בעולם, שלא יוכל לפגוש את פדרר עד הגמר. האלוף יפתח מול דושאן לאיוביץ', דג'וקוביץ' מול טניס סאנדרגן, דימיטרוב יפגוש את ואוורינקה

דודי סלע טניסאי ישראלי (מימין) עם רפאל נדאל לאחר המשחק במיאמי. GettyImages
אולי על דשא יש לו סיכוי מול נדאל? סלע/GettyImages

בזמן שהמונדיאל נמצא בעיצומו, ביום שני ייפתח במקביל גם טורניר ווימבלדון, הגראנד סלאם היוקרתי שבו ינסה רוג'ר פדרר השוויצרי לשמור על תוארו מהעונה שעברה. היום (שישי) נערכה הגרלת המשחקים שבה נקבע שדודי סלע יפתח את דרכו בטורניר מול.. לא אחר מאשר רפאל נדאל, הספרדי המדורג 1 בעולם. סלע ונדאל נפגשו פעמיים עד כה בקריירה הארוכה, כאשר הספרדי ניצח פעמיים. בפעם הראשונה השניים נפגשו בגראנד סלאם באוסטרליה ב-2015 אז הספרדי ניצח 0:1, 0:6, 5:7. כעבור שנתיים השניים נפגשו במאסטרס במיאמי כשהספרדי מנצח 3:6, 4:6.

רוג'ר פדרר יפתח את מסע ההגנה על התואר שלו מול דושאן לאיוביץ'. פדרר אגב, לא יוכל לפגוש את רפאל נדאל עד הגמר, אם וכאשר. אחד המשחקים המסקרנים של של הסיבוב הראשון יפגיש ואת גריגור דימיטרוב עם סטן ואוורינקה השוויצרי שמנסה לחזור להציג את הטניס הטוב שלו. נובאק דג'וקוביץ' יפתח מול טניס סאנדרגן, רישאר גאסקה יפגוש את גאל מונפיס לדרבי צרפתי בעוד שמארין צ'יליץ' הפיינאליסט מהשנה שעברה יפגוש בסיבוב הראשון את יושיטו נישיקוואה היפני. אנדי מארי המתקאבק שישחק לעיני הקהל הביתי שלו יפתח מול בנואה פר.

טניסאית ספרדייה גרבינייה מוגורוסה. רויטרס
תפתח את מסע ההגנה על התואר מול נעומי ברודי. מוגורוסה/רויטרס

אצל הנשים, גברינייה מוגורוסה הספרדייה תפתח את מסע ההגנה על התואר שלה עם משחק לא קל מול נעומי ברודי. סימונה האלפ הרומנייה המדורגת ראשונה בעולם תפתח מול קורומי נארה ומריה שראפובה אלופת 2004 תתחיל מול ויטליה דיאצ'נקו. פטרה קביטובה שזכתה פעמיים בווימבלדון תתחיל מול אליאקסנדרה סאסנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully