וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות, 29.6: מרואן פלאיני האריך חוזה, פרננדו טורס סיכם ביפן

שחקן נבחרת בלגיה יישאר במנצ'סטר יונייטד עד 2020, "אל ניניו" בדרך לסגאן טוסו מהג'יי ליג. בבריטניה מדווחים שצ'לסי סירבה להצעה של ברצלונה על וויליאן, ברצאלי וקייליני האריכו חוזים ביובנטוס

אימג'בנק GettyImages

העברות

* יובנטוס הודיעה על הארכת חוזיהם של הבלמים הוותיקים אנדראה ברצאלי וג'ורג'ו קייליני. ברצאלי חתם עד יוני 2019 וקייליני עד 2020.

* רכש שני לסאות'המפטון הקיץ: הקבוצה הודיעה על החתמתו לחמש שנים של מוחמד אליונוסי, החלוץ ממוצא נורבגי שנרכש מבאזל תמורת כ-20 מיליון יורו.

* בצל השמועות על עזיבתו את המועדון, מנצ'סטר יונייטד הודיעה שהקשר הבלגי מרואן פלאיני האריך את חוזהו בשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת. חוזהו החדש ישאיר אותו במנצ'סטר עד 2020.

* שטוטגרט הודיעה על החתמה כפולה: גונסאלו קסטרו הצטרף אחרי שלוש שנים בדורטמונד ודניאל דידאבי חזר לקבוצה אחרי שנתיים שבהן הוא שיחק בוולפסבורג.

* מי שעשה את הכיוון ההפוך הוא החלוץ דניאל גינצ'ק (27) שנרכש על ידי וולפסבורג משטוטגרט תמורת 10 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

* אטאלנטה צירפה רשמית את המגן בן ה-18 של אינטר מילאנו דוידה בטלה. ההערכה היא כי אטאלנטה שילמה תמורתו כ-7 מיליון יורו.

שמועות

* "בדיילי סטאר" מדווחים שיורגן קלופ מאמנה של ליברפול נחוש להחתים את מרקו אסנסיו, שחקנה של ריאל מדריד ונבחרת ספרד.

*בבריטניה מדווחים כי צ'לסי דחתה הצעה על סף 55 מיליון יורו מברצלונה על וויליאן. גם מנצ'סטר יונייטד מגלה עניין בשחקן הנמצא עם נבחרת ברזיל במונדיאל ברוסיה.

*כלי תקשורת ביפן מדווחים כי פרננדו טורס (34) סיכם בקבוצת סגאן טוסו מן הליגה המקומית. יש לציין כי כבר לפני כחודש פורסמה הודעה באתר הרשמי של הקבוצה כי טורס חתם במועדון עד שנת 2020 אך הודעה זו נמחקה תוך זמן קצר ללא כל התייחסות. כעת נראה שהעסקה אכן קרובה לסיכום.

*על פי 'דיילי סטאר' הבריטי, ריאל מדריד נחושה להחתים את רומלו לוקאקו ואפילו מוכנה להציע תמורתו למנצ'סטר יונייטד את כריסטיאנו רונאלדו.

*בטורקיה מדווחים כי ג'ק ווילשר, שעזב לאחרונה את ארסנל, סיכם את תנאיו בפנרבחצ'ה טורקית. ההודעה הרשמית על צירופו למועדון צפויה בשבוע הבא.

*הקשר ההתקפי אלן חלילוביץ' (22) עוזב את לאס פלמאס וצפוי להצטרף למילאן השקועה בצרות כלכליות.

*במקביל בספרד פורסם כי הקיצוני של מילאן סוסו הוצע לריאל מדריד. עלותו של הספרדי בן ה-24 מוערכת בכ-40 מיליון יורו.

*בספרד טוענים עוד כי ז'וזה מוריניו מקווה כי מעמדו של גארת' בייל בריאל מדריד ייחלש בעקבות הגעתו של ז'ולן לופטגי והוולשי יגיע למנצ'סטר יונייטד במהלך הקיץ הקרוב.

*אתלטיק בילבאו מנהלת משא ומתן על צירופו של המגן יורי ברצ'יצה מפ.ס.ז'.

*ברוסיה טוענים כי פיורנטינה האיטלקית מגלה עניין במגן הנבחרת איליה קוטפוב.

*ועוד מרוסיה: יובנטוס הגישה הצעה חדשה על כוכב הנבחרת וצסק"א מוסקבה אלכסנדר גולובין. ההצעה מוערכת בסכום של 25 מיליון יורו.

שחקן יובנטוס בלס מטוידי עם שחקן מילאן סוסו. רויטרס
יגיע לריאל מדריד? סוסו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully