וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה מונה למאמן הפועל אשקלון: "נצעיד את הקבוצה למקום אליו היא שייכת"

המאמן בן ה-45 חתם לעונה אחרי שבשנה שעברה הדריך את הפועל עכו בליגת העל ואחי נצרת בליגה הלאומית. המנכ"ל אלמלם: "נאפשר לו את מיטב הכלים להצלחה"

שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון. האתר הרשמי של הפועל אשקלון, אתר רשמי
ממשיך בלאומית. דורה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל אשקלון

שלומי דורה מונה היום (חמישי) למאמנה החדש של הפועל אשקלון שירדה לליגה הלאומית. דורה חתם לעונה אחת ואמר : "אני שמח לחתום במועדון מכובד כמו הפועל אשקלון, אני מאמין שביחד ובכוחות משותפים נצעיד קדימה את הקבוצה ונחזיר אותה למקומות להם היא שייכת".

דורה בן ה-45 התחיל את העונה שעברה כמאמן הפועל עכו, פוטר ובהמשך מונה למאמן אחי נצרת. בעבר אימן גם את הפועל חיפה (שתי קדנציות), הפועל רמת גן, בני סכנין, מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה. באחי נצרת והפועל עכו היו לו שתי קדנציות. הוא העלה בעבר שתי קבוצות מהליגה הלאומית לליגת העל: הפועל חיפה והפועל עכו, והוא ינסה לשחזר את ההצלחה גם באשקלון.

דרור אלמלם, מנכ"ל הפועל אשקלון, אמר: "אנחנו שמחים לצרף למשפחת הפועל אשקלון את שלומי דורה ולהעניק לו את שרביט האימון. שלומי דורה, מכיר היטב את הליגה השניה, נחשב למאמן הישגי, עם רזומה מוצלח מאוד בשתי הליגות הבכירות בישראל. הוא העלה את הפועל חיפה והפועל עכו לליגת העל, ורשם הישגים נאים גם בהיותו מאמן בליגה הראשונה בישראל. אנו מברכים על הצטרפותו ונאפשר לו את מיטב הכלים להצלחה"

עוד בלאומית:

ליאור לוי חתם בהפועל ראשון לציון, סתיו שושן בנס ציונה
לני אהרון חתם בהפועל כפר סבא, ינון אליהו חזר לקטמון
אדריאן רוצ'ט חתם על חוזה לעונה אחת בהפועל עפולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully