וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.6: ויין רוני חתם ב-DC יונייטד, גבי עזב את אתלטיקו מדריד

חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר נדד ל-MLS, חתם עד 2020 וירוויח 13 מיליון דולר. קפטן הקולצ'ונרוס הצטרף לצ'אבי באל סעד. ראול אלביול האריך חוזה בנאפולי. על פי דיווחים, ריאל הקטינה את סעיף השחרור של רונאלדו

אימג'בנק GettyImages

העברות

* רומא הודיעה רשמית על רכישתו של בלם לאנס וויליאם ביאנדה. על פי הדיווחים, האיטלקים שילמו עבור השחקן הצעיר בן ה-18 סכום של 6 מיליון יורו בתוספת חמישה מיליון נוספים בבונוסים.

* נאפולי הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של הבלם ראול אלביול עד שנת 2021. בשחקן בן ה-33 התעניינו בין היתר צ'לסי, ולנסיה וויאריאל. אלביול אמור להשלים כעת שמונה שנים בשורות המועדון מדרום ארץ המגף.

* ולנסיה צירפה רשמית את בלם ליון מוכתר דיאקבי בן ה-21. העטלפים שילמו 15 מיליון יורו תמורת השחקן שחתם על חוזה לחמש שנים. סעיף השחרור יעמוד על 100 מיליון יורו.

* הקשר האחורי עומר מסקארל עבר מאיינטרכט פרנקפורט לשאלקה תמורת 10 מיליון יורו וחתם אצל הרויאל בלוז עד 2022. מסקארל הפך לשחקן החיזוק החמישי של שאלקה הקיץ אחרי מארק אות, סאליף סאנה, סואט סרדאר וסטיבן סקשיבסקי.

* ז'אן פיליפ מאטטה בן ה-20 עבר מליון למיינץ תמורת 10 מיליון יורו. הקיצוני, שמתנשא לגובה של 1.92 מטר, כבש בעונה החולפת 17 שערים בליגה השנייה במדי לה האבר.

* עכשיו זה רשמי: DC יונייטד הודיעה על החתמתו של ויין רוני, שסיים את דרכו באברטון. על פי דיווחים, רוני סגר עד 2020 ויקבל 13 מיליון דולר - השחקן היקר ביותר בתולדות המועדון.

* גבי, קפטן אתלטיקו מדריד בשש השנים האחרונות, עזב את הקולצ'ונרוס בגיל 34 והצטרף לצ'אבי בקבוצת אל סעד הקטארית. הקשר שרשם 417 הופעות בשלוש קדנציות שונות באתלטיקו, חתם לשלוש שנים בסיכומן ירוויח כ-19 מיליון יורו.

* ספורטינג ליסבון פיטרה את המאמן סינישה מיכאילוביץ' תשעה ימים בלבד אחרי שמונה לתפקיד המאמן בקבוצת הפאר הפורטוגלית. הסרבי, 49, שפוטר מטורינו בינואר אחרי עונה וחצי, מונה למחליפו של ז'ורז'ה ז'סוס ביום שני שעבר. ההחלטה למנות את הסרבי התקבלה על ידי הנשיא ברונו דה קרבאליו, אבל מאז הוא הודח (ברוב של 71 אחוז נגדו מבין חברי המועדון), הוחלף על ידי ז'וזה סוסה סינטרה, שהחליט לפטרו. ההסבר של הנשיא החדש: "הדבר הראשון שמיכאילוביץ' עשה זה להחליף את מקום מחנה האימונים ולהעבירו לשוויץ, דבר שעלה למועדון 300 אלף יורו. בגלל זה החלטנו לסיים את החוזה עמו. מאמן חדש ימונה ביום שני".

כמובן שהפיטורים מגיעים אחרי תקופה סוערת במועדון, שכללה פריצה של אוהדים למתחם האימונים והכאתם של שחקנים, והודעה של תשעה שחקנים שברצונם לעזוב בעקבות התקרית.

שמועות

* על פי גוף התקשורת הספרדי OKDIARIO, ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו הגיעו לסיכום על הורדת סעיף השחרור של CR7 - ממיליארד יורו, ל-120 יורו בלבד, מה שמכניס לתמונה קבוצות כגון מנצ'סטר סיטי וצ'לסי.

* ברצלונה ירדה מהאפשרות לרכוש את מילינקוביץ'-סאביץ' קשרה של לאציו ונבחרת סרביה אחרי שהבינה שמחירו מוערך ב-80 מיליון יורו. כך מדווח ה"אל מונדו דפורטיבו".

* ב"רקורד" הפורטוגלי מדווחים שאינטר הציעה לספורטינג ליסבון 10 מיליון יורו עבור וויליאם קראבליו קשר נבחרת פורטוגל, זה למרות שהוא יכול לעבור אליהם בהעברה חופשית.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד וארסנל מעוניינות ביונג מין סון חלוצה של טוטנהאם שכבש שני שערים במונדיאל עבור נבחרת דרום קוריאה ועשויות לשלם עבורו 70 מיליון יורו.

* ב"יאהו ספורט" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי מצבו של לאונרדו בונוצ'י, בלמה של מילאן. בונוצ'י עבר מיובנטוס למילאן בקיץ הקודם, אך ייתכן שהרוסונרי ייאלצו למכור אותו בשל חריגה על חוקי הפייר פליי ומוריניו ישמח לקלוט אותו.

* באנגליה מדווחים: מינויו של מאוריציו סארי יעלה לצ'לסי כ-38 מיליון יורו: השחרור מנאפולי 5 מיליון יורו, הפיצויים לקונטה ועוזריו 11 מיליון יורו, משכורת ל-3 שנים 18 מיליון יורו, עמלות 3 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully