וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: רועי הובר חתם לשלוש שנים

27.6.2018 / 23:07

הגארד הצעיר (21, 1.88) ששיחק בחולון בעונת 2016/17 יחזור לסגולים במקומו של תמיר בלאט שצפוי לעבור להפועל ירושלים, הקבוצה לה היה שייך הובר: "שמח שנחזור לשתף פעולה. לפני שנתיים הגעתי לפה והיה חיבור מעולה"

הפועל חולון הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של רועי הובר לשלוש העונות הקרובות. הובר, ששיחק בעונה שעברה במדי מכבי חיפה, שיחק בחולון בעונת 2016/17, אך עזב בתום העונה בשל עיכוב מצד הקבוצה לה שייך כרטיסו, הפועל ירושלים, ואת מקומו תפס תמיר בלאט. כעת, לאחר שבלאט החל במגעים עם הפועל ירושלים ויעזוב את הסגולים, החליטו בחולון להחזיר את הגארד הצעיר.

רועי הובר שחקן מכבי חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
חוזר לחולונייה. רועי הובר/מערכת וואלה!, לילך וייס

"אני שמח לחזור לחולון, לפני שנתיים הגעתי לפה והיה חיבור מעולה עם הקהל המדהים וההנהלה, דן שמיר מאמן טוב מאוד שמאמין בי ואני שמח שנחזור לשתף פעולה ביחד.
מחכה בקוצר רוח לתחילת העונה", אמר הובר לאחר ההחתמה.

הובר (21, 1.88) שיחק במחלקת הנוער של הפועל לב השרון לצידו של תמיר בלאט. בגיל צעיר עבר לאקדמיה של איגוד הכדורסל, אך לפני שסיים גיל נוער החליט לעזוב את האקדמיה והצטרף להפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. בעונת 2015/16 היה אחד הישראלים המובילים בליגה השנייה במדי רמת השרון, מה שהוביל את הפועל ירושלים להחתימו בקיץ 2016 על חוזה ארוך טווח. כבר בעונתו הראשונה עבר בהשאלה להפועל חולון ורשם 3.1 נקודות למשחק. העונה, שיחק במכבי חיפה, אך במשך תקופה ארוכה היה בקצה הרוטציה של היורדת ללאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully