וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיציתם את המונדיאל? קבלו את טורניר הכדורגל הכי סקסי בעולם

1.7.2018 / 9:40

אתר למבוגרים בלבד ארגן טורניר מיוחד שמתקיים בימים אלו בברלין - בו מככבות נבחרות של נשים חצי ערומות, שצבעו את חלק גופן העליון בצבעי המדינה שלהן בלבד. חלק מהמשתתפות הן כוכבות פורנו מוכרות

Sexy Soccer 2018 -

בעוד שעיני כל העולם נישאות בימים אלו לעבר רוסיה, שם מונדיאל הגברים נמצא בעיצומו. בגרמניה כבר מלקקים את הפצעים שאחרי ההדחה ומתרכזים במשהו אחר לגמרי - בברלין יצא לדרך טורניר כדורגל נשי מיוחד במינו. האתר למבוגרים VISIT X, ארגן טורניר שבו מתמודדות נשים מספר מדינות, כאשר הדבר היחיד שמכסה את חלק גופן העליון של השחקניות המשתתפות בו הוא הצבע של דגל המדינה שלהן.

עוד ב"אסור לפספס"

נחשף: האוהדת הסקסית שמשגעת את המונדיאל היא כוכבת פורנו

האוהדת שמבטיחה להתפשט ביציע אם הנבחרת שלה תבקיע שער

ואל תטעו, לא מדובר בהכרח בשחקניות כדורגל. מספר כוכבות פורנו מוכרות השתתפו במשחק הפתיחה בין גרמניה לשבדיה. הטורניר הזה הפך למופע של ממש, כאשר גם הצלמות עטו על גופן צבעי לבן כחול, רקדניות ברזילאיות סיפקו שואו כמו שרק הן יודעות, והשופט היה כוכב הרוק לשעבר אוויל ג'ארד, שהתבדח ואמר ל"בילד" לפני המשחק בין גרמניה לשבדיה: "אין לי מושג בכדורגל, אני רק צופה בפוטבול אמיתי (הפוטבול האמריקאי)".

אבל תתפלאו, היה גם משחק לא רע בכלל. הגרמניות הובילו 1:2 במחצית, בדרך ל-2:5 מרשים במשחק הפתיחה. אחרי המשחק ג'ארד קבע: "זה יותר מעניין מהכדורגל הרגיל. חוץ מזה, אין לי ספק שהגרמניות יביסו את ארה"ב פה". לאחר המשחק, הכוכבות שטפו את גופן עם אקדחי מים גדולים. אז מתי המשחק הבא?

כדורגל סקסי בברלין. אתר רשמי
היה גם משחק קשוח/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully