וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: שון דאוסון ועוז בלייזר נופו מהסגל

27.6.2018 / 9:45

הסגל של הנבחרת לקראת יוון ובריטניה צומצם ל-14 שחקנים לאחר שפורוורד הרצליה חש בכאבים, ושחקן חיפה נופה בעצמו. הנבחרת תתכנס לקראת יוון ותערוך את האימון המסכם ביד אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל תערוך היום (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד נבחרת יוון מחר (19:30, שידור ישיר בספורט 5). מוקדם יותר היום יתכנסו שחקני הנבחרת במלון בכפר המכבייה, שם ישהו עד המשחק, כפי שעשו בשני חלונות המוקדמות שהיו קודם לכן. אמש שוחררו שני שחקנים מסגל הנבחרת - עוז בלייזר ושון דאוסון, שהיה מועמד לניפוי אך קיבל הזדמנות לערוך אימון מלא אתמול, ובשעות הלילה יצר קשר עם המאמן הלאומי עודד קטש והודיע לו כי הוא חש כאבים והוחלט לשחררו. דאוסון ייצא בימים הקרובים לארצות הברית לחבור לקבוצת ליגת הקיץ של ברוקלין נטס.

14 השחקנים שעומדים לרשותו של קטש, מהם יבחרו ה-12 שישחקו מחר ויצאו גם למשחק נגד בריטניה ביום שני בגלזגו הם: גל מקל, רביב לימונד, אבי בן שימול, בר טימור, תמיר בלאט, חואקין שוכמן, רפי מנקו, גיא פניני, נמרוד לוי, גולן גוט, ג'ייק כהן, עידן זלמנסון, ריצ'רד האוול ובן אלטיט.

החלון הנוכחי הוא חשוב מאוד עבור נבחרת ישראל במטרה להעפיל לשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם, שהמשמעות שלו היא הבטחת המקום במוקדמות אליפות אירופה 2021. כדי לעשות זאת תצטרך ישראל לנצח משחק אחד לפחות מבין יוון או בריטניה, או לקוות להפסד של בריטניה נגד אסטוניה. אם בריטניה תנצח את אסטוניה וישראל תפסיד ליוון, יוכלו השחקנים של עודד קטש להפסיד עד 11 נקודות הפרש בגלזגו ועדיין להעפיל. אם תפסיד ביותר מ-12 נקודות, תרד למשחקי העלייה למוקדמות אליפות אירופה החל מחודש ספטמבר הקרוב.

נבחרת יוון הגיעה אמש לישראל ותערוך היום שני אימונים ביד אליהו לקראת ההתמודדות. כמו נבחרת ישראל, גם היוונים ילונו בכפר המכביה. יוון ניצחה עד כה את כל ארבעת משחקיה, ויודעת שאם תשמור על מאזן מושלם בבית, תהיה קרובה מאוד לעלות לאליפות העולם עוד לפני הכניסה לשלב הבתים השני.

שון דאוסון נבחרת ישראל. קובי אליהו
הכאבים הכריעו. דאוסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully