וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריק סבוריט חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב

26.6.2018 / 18:29

הקבוצה של ולאדן איביץ' צירפה את המגן השמאלי שמגיע בהעברה חופשית מאתלטיק בילבאו. בן מנספורד: "הוא שחקן ברמה גבוהה, שמחים על השלמת העסקה הזו". על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

באדיבות האתר הרשמי

מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק: אנריק סבוריט, המגן השמאלי הספרדי, המתנשא לגובה של 187 ס"מ, חתם לשלוש שנים בקבוצה של ולאדן איביץ'. סבוריט, של מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הגיע מאתלטיק בילבאו בהעברה חופשית לצהובים.

סבוריט בן ה-26 (1.87 מ') קיבל לפני כחודש הודעה מאתלטיק בילבאו כי בניגוד לשתי העונות הקודמות, הפעם חוזהו לא יוארך. הבאסקים החתימו את כריסטיאן גנאה, מגן רומני בעל עבר באסקי, שיתחרה על העמדה בצד שמאל של ההגנה עם מיקל בלנסיאגה. גם איניגו לקואה כבר מילא את התפקיד בהצלחה ומקבוצת הנוער עלה אנדוני לופס, כך שלסבוריט לא נותר מקום והוא נפרד מבילבאו עם 33 הופעות בלה ליגה, מתוכן 19 בעונה האחרונה, בה גם רשם בישול בכורה (ב-1:1 מול אספניול).

עוד בנושא:

הפרסום על מועמדותו של סבוריט למכבי תל אביב
ג'ון אוגו עלול להחמיץ את המשחק הראשון של באר שבע מול פלורה טאלין

אנריק סבוריט מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מהליגה הספרדית לליגת העל. סבוריט/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

סבוריט שיחק בבילבאו, אבל הוא בכלל קטלאני. הוא נולד בברצלונה וגדל במחלקת הנוער של אספניול, עד שבגיל 15 הצטרף לאקדמיה של אתלטיק בילבאו ועורר דיון נרחב בנוגע לפילוסופיה של המועדון המחתים באסקים בלבד. כמו בלא מעט מקרים, המועדון מתח את הגבולות והחתים את סבוריט למרות שהקשר היחיד שלו לחבל הבאסקים היה העובדה שאמו חיה במשך שנתיים בוויטוריה והוא עבר לגור איתה.

אחרי שסיים גיל נוער באקדמיית לסמה, סבוריט שיחק שלוש עונות בקבוצת המילואים ובאוגוסט 2013 ערך בכורה בלה ליגה מול אוסאסונה. באותה עונה הוא מיעט לשחק (194 דקות ליגה) ולכן ב-2014/15 יצא לשנת השאלה במאיורקה מהליגה השנייה. הוא שב לעונה בקבוצת המילואים של בילבאו, ב-2016/17 הוקפץ בחזרה לקבוצה הבוגרת (460 דקות בלה ליגה) ובעונה האחרונה כבר הופיע ב-19 משחקים, אצל קוקו סיגנדה שאימן אותו באתלטיק ב'. בבילבאו כבש שני שערים בלבד: אחד בליגה האירופית מול ראפיד וינה בדצמבר 2016 ואחד בגביע המלך מול ברצלונה בקאמפ נואו. הוא גם הופיע פעמיים במדי נבחרת הנוער של ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully