וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרפתקה הבאה: גלן רייס ג'וניור חתם לחודשיים בקסיקס דה הומקאו

הגארד ששיחק בעונה החולפת בהפועל חולון יבלה את שארית הקיץ בפורטו ריקו, אחרי שחתם עד סיום העונה בקבוצה המדורגת במקום השישי במקום שמונה. קלע אשתקד 23.8 נקודות בממוצע למשחק

עריכת וידאו: מתן חדד

שבוע וחצי אחרי גמר הפיינל פור וההפסד של הפועל חולון למכבי תל אביב בגמר, גלן רייס ג'וניור יוצא להרפתקה הבאה בקריירה שלו. הגארד חתם היום (שלישי) בקסיקס דה הומקאו מהליגה הפורטו ריקנית עד לסיום העונה, ולמעשה חתם לחודשיים בלבד מכיוון שהעונה בפורטו ריקו מסתיימת כבר בחודש אוגוסט. רייס העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 23.8 נקודות, שמונה ריבאונדים, 4.8 אסיסטים ומספר זהה של איבודים למשחק.

הגארד הצבעוני כיכב במשך העונה בחולון ואף הוביל אותה לזכייה בגביע עם יכולת יוצאת מהכלל במשחק הגמר וסל ניצחון דרמטי מול מכבי תל אביב, אלא שאחרי כמה חודשים נהדרים הוא נזרק בשל תקרית אלימה. לקראת סיום העונה, החליטו בהפועל חולון שהם רוצים להחזירו לקבוצה כדי שיעזור לה בשלבי ההכרעה, אבל כאמור הוא לא הצליח לעזור לה להוסיף תואר נוסף לארון.

רייס נבחר במקום ה-35 של דראפט ה-NBA בשנת 2013, על ידי פילדלפיה, ושיחק מספר משחקים במדי וושינגטון. בהמשך שיחק בקבוצות מה-G ליג ועבר גם בפיליפינים לפני שנחת בישראל.

שחקן הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. ברני ארדוב
ממשיך לטייל. גלן רייס ג'וניור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully