וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא רכש: בני סכנין תפתח בשבוע הבא את האימונים

26.6.2018 / 16:10

בקבוצה מהמגזר מחכים לתשובה ממהראן ראדי וצפויים לסגור השבוע את נושא הצוות המקצועי. אמיר חלאיילה וזגורי לא צפויים להמשיך, כליבאת דווקא כן. ג'ורג' אקפביו מקטמון עשוי להצטרף

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

בני סכנין תפתח את אימוניה ביום שלישי הבא כאשר בקבוצה עדיין מחפשים אחר חיזוק במספר עמדות. בקבוצה רוצים בלם, מגן שמאלי וכן שחקן במרכז המגרש ושחקן התקפה נוסף. מי שעשוי להגיע בהשאלה הוא אמיר נסאר מעירוני קרית שמונה. השחקן הצעיר מועמד לקבוצה, ועל פי גורם בקרית שמונה, ייתכן ובימים הקרובים המהלך יושלם ונסאר יושאל לסכנין לעונה אחת.

מי שעשוי להצטרף לסכנין הוא החלוץ הניגרי ג'ורג' אקפביו, שהצטיין בליגה הלאומית בשנה וחצי במדי הפועל קטמון. החלוץ בן ה-25 כבש ארבעה שערים בחצי העונה לאחר שהגיע בינואר 2017, ובעונה האחרונה הוסיף תשעה ב-31 משחקי ליגה.

עוד בנושא:

עלא אבו סלאח עזב את בני סכנין, שתנסה להחתים לפחות שני בלמים חדשים
בני סכנין גיששה אצל טל בן חיים, פסימיות לגבי סיכויי הגעתו
הפועל באר שבע: ג'ון אוגו עלול להחמיץ את המשחק הראשון מול פלורה טאלין

מהראן ראדי חוגג איפות הפועל באר שבע 2017/18. ברני ארדוב
בסכנין מחכים לתשובה ממנו. מהראן ראדי/ברני ארדוב

בסכנין מחכים לתשובה ממהראן ראדי. הקשר הוותיק קיבל הצעה רשמית וצפוי להחזיר תשובה בימים הקרובים. בהנהלה שוחחו עם המאמן בני בן זקן על מספר שחקנים, ולפי גורם בכיר בהנהלה אמיר חלאיילה הצעיר וישראל זגורי לא צפויים להמשיך בקבוצה. חלאיילה מושאל מהפועל באר שבע אך מעוניין להיות פקטור ואם לא יהיה כזה, לא יישאר. מכבי פתח תקווה והפועל חדרה מעוניינות בשירותיו. לגבי זגורי, הרי שלשחקן חוזה בקבוצה אך לפי אותו גורם הנטייה היא לנסות ולהגיע איתו להסדר על שחרורו. מי שכן צפוי להמשיך הוא מוחמד כליבאת.

לגבי הצוות המקצועי, במועדון יצרפו בקרוב מאמן כושר ועוזר מאמן. גורמים בהנהלה סיפרו שהמנכל חאלד קאסום דוכי ניסה לצרף מאמן כושר ספרדי, אך בשלב זה נראה שניסיונות אלה לא צולחים ובימים הקרובים יצטרף מאמן כושר כשגם בעמדת עוזר המאמן ישנם כמה מועמדים כשבראשם רן קוזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully