וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין גיששה אצל טל בן חיים, פסימיות לגבי סיכויי הגעתו

13.6.2018 / 11:45

הבלם הוותיק שסיים את דרכו במכבי תל אביב, סומן על ידי סכנין, שם מקווים שיתרום מקצועית ומנהיגותית. בכל מקרה נמשכים החיפושים אחרי בלם זר. מחלוקת בנוגע לחאלד חלאיילה

אוהדי מכבי תל אביב מוחים נגד עזיבתו של טל בן חיים ב-2018/צילום ועריכה: קובי אליהו

בני סכנין גיששה אצל הבלם טל בן חיים ומקווה שיסכים להיכנס איתה למו"מ. בן חיים קיבל ממכבי תל אביב הודעה שהוא לא ממשיך ובסכנין סימנו אותו כמי שיוכל להוסיף מאוד לקבוצה - הן בפן המקצועי והן בפן המנהיגותי. למרות זאת, במועדון מנמיכים ציפיות בנוגע לאפשרות שהוא יגיע. בלי קשר לבן חיים, בסכנין מתכוונים לצרף בלם זר.

מועד מימוש האופציה להארכת חוזהו של עלא אבו סלאח עבר, אך במועדון לא שוללים את האפשרות שהבלם יישאר ומתכוונים להיכנס איתו למו"מ מחודש. המגעים עם שחקנים בקבוצה על המשך דרכם או על עזיבה שלהם, כמו גם עם מועמדים לחיזוק, יתקיימו אחרי סיום חודש הרמדאן.

שאלת המשך דרכו של הקפטן חאלד חלאיילה עדיין עומדת על הפרק ובהנהלה ישנן מחלוקות בנושא זה. חלק מחברי ההנהלה סבורים שיש להודיע לחלאיילה על פרידה, אבל אחרים משוכנעים שצריך לכבד אותו עם חוזה חדש לפיו זו תהיה עונת הפרישה שלו ולאחר מכן הוא יקבל תפקיד מקצועי.

בסכנין בוחנים כמה אפשרויות לעמדת המגן השמאלי. אחת האופציות הוא מילוש ראדיבוייביץ', ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית שמונה.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב עם כריסטיאן באטוקיו. ברני ארדוב
מבוקש.בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully