וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטנית נבחרת הכדורמים: "עשינו היסטוריה בהעפלה לאליפות אירופה, אבל לא נסתפק בזה"

26.6.2018 / 14:12

בנות נבחרת הכדורמים מתכוננות למחנה האימונים לקראת אליפות אירופה ב-14 ביולי, הקפטנית שונית סטרוגו: "יהיה הישג ענק אם נסיים במקומות 9 או 10". יו"ר האיגוד: "אנחנו עושים מהלכים גדולים". לוסטיג: "נהיה הנבחרת הצעירה באליפות"

קובי אליהו

נבחרת הנשים בכדורמים שעשתה הישג היסטורי והעפילה לאליפות אירופה בחודש הבא בברצלונה התארחה הבוקר (שלישי) במשרדי הוועד האולימפי למסיבת עיתונאים לקראת יציאתה למחנה אימונים בבודפשט והגעה לברצלונה לאליפות שתיפתח ב 14 ביולי. ישראל תשחק באליפות באותו הבית עם יוון, איטליה, צרפת, הולנד וקרואטיה כשהמטרה וההישג יהיו לסיים במקום 9 או 10.

שונית סטרוגו קפטנית נבחרת כדורמים. קובי אליהו
לא עוצרות. סטרוגו/קובי אליהו

בפתיחת מסיבת העיתונאים אמרה יושבת ראש איגוד הכדורמים רויטל גלוסקא כהן: "נבחרת ישראל עשתה הסטוריה והעפילה לאליפות אירופה שם יתחרו 12 הנבחרות הטובות באירופה, וכידוע, אירופה מאוד חזקה בכדורמים העולמי. שתיים מבין שלוש המדליסטיות בריו היו נבחרות אירופאיות. הבאנו את דמיטרוס מברוטס ומילוש ברדיץ' לעמוד בראש הצוות המקצועי כדי שיעזרו לכדורמים לצעוד קדימה. אנחנו בשלבים הסופיים להשגת תעודה רשמית למקנזי מונה שתוכל לעזור לבנות להגיע להישגים. אנחנו עושים מהלכים גדולים להדביק את הפער לקראת אולימפיאדת פריז 2024. אנחנו מאמינים בנבחרת ואנחנו נמשיך להתמקצע מתחרות לתחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רויטל גלוסקא כהן, יו"ר איגוד כדורמים. קובי אליהו
וזו רק ההתחלה. גלוסקא כהן/קובי אליהו

קפטנית הנבחרת שונית סטרוגו הציבה מטרה כשאמרה: " עצם ההעפלה לאליפות הזו הוא הישג אבל אנחנו לא מסתפקות בכך. זה יהיה הישג ענק אם נסיים במקומות 9 או 10".

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי הדגיש: "אנחנו לקראת אירוע היסטורי. משרד הספורט והוועד האולימפי שמו את הכדורמים כענף מועדף. הרבה הרימו על זה גבה. נכון שיש עדיין פערי רמות גדולים בינינו לבין צמרת אירופה בכדורמים. אנחנו בתחילת הדרך. גיל הבנות הממוצע הוא פחות מ-21 ואין ספק שנהיה הנבחרת הצעירה באליפות. איגוד הכדורמים הוביל את כל העסק למרות כל הקשיים. הם הביאו צוות זר ולזה היה משקל ענק. החיזוק של מקנזי מונה יהיה תרומה גדולה לנבחרת. ההישג הזה להיות בין 12 הראשונות הוא אדיר כי יש רק 12 נבחרות בניגוד ל 16 או 24 באליפויות אירופה אחרות בענפים אחרים למעט ראגבי".

כרם נוי, מקנזי מונה, איילת פרס, נבחרת כדורמים נשים. קובי אליהו
מוכנות. מונה מקנזי, איילת פרס, כרם נוי/קובי אליהו
ליאור בן דוד, ניבי ורדי, ענבר ברנע, אביגיל פליקס, נבחרת כדורמים נשים. קובי אליהו
נתראה בברצלונה. אביגיל פליקס, ענבר ברנע, ליאור בן דוד, ניבי ורדי/קובי אליהו
שונית סטרוגו, איילת פרס, ענבר גבע, נבחרת כדורמים נשים. קובי אליהו
הישג מרשים. איילת פרס, ענבר גבע, שונית סטרוגו/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully