וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו אלאך הבהיר: אחתים קשר עם נתונים מוכחים של חילוצי כדור

26.6.2018 / 11:16

המנהל המקצועי של מכבי חיפה טרם מצא קשר אחורי. קאיו שמע כי ייצא למחנה ואמר לחבריו: אשמח לכבד את החוזה. זנטי שוב החליף סוכן במטרה להגיע לסיכום, הקבוצה הגישה לו הצעה אחרונה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

אחרי שני אימונים שערכו ביומיים האחרונים, מכבי חיפה תגביר את קצב האימונים שלה בסוף השבוע, כשתעבור למתכונת של שני אימונים ביום. בשבוע הבא תערוך הקבוצה את המחנה הראשון מבין שניים, שיתקיים בכפר גלים, והוא יימשך עד סוף השבוע. שחקני הקבוצה ייצאו למנוחה קצרה וביום שני ימריאו למחנה האימונים בהולנד. על פי השחקנים, פרד רוטן נראה במצב רוח טוב באימון. הוא מרבה לערוך שיחות תוך כדי אימון. הקבוצה עדיין לא עורכת משחקונים פנימיים והאימונים מתבססים בעיקר על תרגילי קואורדינציה וכושר גופני. במועדון תולים תקוות רבות במיכיל קראמר. אחרי חזרתה מהמחנה, חיפה תערוך משחקי אימון נוספים במטרה לשפר את ההכנה לליגה.

עוד בנושא

מכבי חיפה פתחה עונה: יעקב שחר ומו אלאך נכחו באימון
בית"ר ירושלים: "טעות לצאת ככה למחנה, אין אפילו מספיק שחקנים איכותיים ל-7 על 7"
חיים מגרלשווילי לא הגיע לאימון. הסיבה: הפועל חיפה תחתים מגן נוסף

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
השחקנים מעידים שהוא במצב רוח טוב. פרד רוטן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

הקבוצה ניהלה בימים האחרונים מגעים עם מספר מועמדים לתפקיד הקשר האחורי, אך עדיין לא נרשמה התקדמות. מוחמד אלאך מתעקש על מועמד מסוים, שכרגע עדיין לא חלה התקדמות במגעים עימו. רומרו הארגנטינאי נמצא בעדיפות שניה למקרה שאלאך לא יצליח להחתים את השחקן בו הוא מעוניין. עסקת הגעתו של הארגנטינאי אינה מסובכת מבחינה כלכלית וסוכנו, הרנן ברמן, עדיין ממתין לאור ירוק מהירוקים אחרי שהבהיר כי יוכל לשחררו מאסטודיאנטס בהשאלה עם סעיף של אופצית רכישה בחוזה. על פי שיחות שנערכו בימים האחרונים עם ההנהלה, ההולנדי הבהיר כי הוא מעוניין בקשר אחורי עם נתונים מוכחים של חילוצי כדור - נתון שלדבריו הקבוצה חייבת לשפר ביחס לשנים האחרונות. במועדון טוענים כי חל שיפור בגישה של קאיו. הברזילאי התבשר כי הוא ייצא למחנה והבהיר לחבריו בקבוצה כי ישמח לכבד את החוזה.

אחרי שהחליף מספר סוכנים לאחרונה, עמית זנטי חזר להיות מיוצג על ידי דודו אוואט, שמייצג אותו מול המועדון במטרה להגיע לסיכום לשלוש שנים. במועדון הבהירו לשחקן כי ההצעה, 150 אלף דולר לעונה, היא ההצעה האחרונה מבחינתם. זנטי יצטרך להחליט כעת האם לחתום על החוזה ולהצטרף לאימונים, אליהם כבר זומן, או לא. נכון להבוקר, לא נרשמה התקדמות עם עידן ורד. כזכור, בסוף השבוע נערכה שיחה בין מכבי חיפה לאלי טביב אך לא נרשמה התקדמות. במועדון טוענים כי ורד יגיע רק אם הדרישות של בית"ר ירושלים יהיו ריאליות. כרגע, ההצעה של חיפה עומדת על יותר ממיליון שקלים, אך בעלי בית"ר ירושלים דורש שני מיליון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully