וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסטבורן: אנדי מארי השיג את ניצחונו הראשון אחרי קרוב לשנה

הבריטי שיחק בפעם השנייה מאז חזר מפציעה ארוכה וגבר 1:6, 3:6 על סטן ואוורינקה מול הקהל הביתי, בדרך לניצחון ראשון מאז ווימבלדון אשתקד. בשמינית הגמר הוא יפגוש את קייל אדמונד

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
ברוך השב. אנדי מארי/רויטרס

מזל טוב לאנדי מארי: הטניסאי הבריטי השיג הערב (שני) את הניצחון הראשון שלו אחרי למעלה משנה, ועשה צעד נוסף בקאמבק שלו אחרי שחזר מפציעה ארוכה. הטניסאי שדורג בעבר במקום הראשון בעולם וזכה בשלושה תארי גרנד סלאם, גבר 1:6, 3:6 על סטן ואוורינקה בסיבוב הראשון של טורניר איסטבורן הנערך במולדתו אנגליה, ובשמינית הגמר הוא יפגוש את בן ארצו קייל אדמונד (מדורג שני בטורניר). זה מגיע אחרי שמשחקו הראשון אחרי שחזר למגרשים הסתיים בהפסד לניק קיריוס בטורניר קווינס. עדיין לא ברור אם מארי יבחר להשתתף בווימבלדון, שייצא לדרך ב-2 ביולי, אבל אפשר להתרשם שהוא מצליח לחזור לעצמו לאט לאט.

מארי נראה מצוין לאורך כל המשחק מול ואוורינקה, שבר את ההגשות שלו פעמיים בכל מערכה ולא נשבר אפילו פעם אחת מול השוויצרי, בדרך לניצחון ראשון מולו מאז טורניר גמר הסבב ב-2016 ול-7:12 במאזן המפגשים ביניהם. חוץ מהבריטי המתקאמבק ומקייל אדמונד, בשמינית הגמר יהיו גם ג'ראד דונלדסון, דניס איסטומין, ג'ון מילמאן, ג'יי קלארק ודויד פרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully