וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פנאתינייקוס, ברצלונה וחימקי מוסקבה נאבקות על ניק קלאתיס

הרכז היווני הנהדר סיים חוזה של שלוש שנים בפאו, שמציעה לו חוזה עד 2021 תמורת 6.5 מיליון יורו, אך הרוסים הגישו הצעה גבוהה יותר, כשגם אופציית ה-NBA על הפרק. פסיץ' האריך את חוזהו בברצלונה

ניק קלאתיס כוכבה של פנאתינייקוס היה אולי השחקן הכי טוב ביורוליג בעונה החולפת, זאת למרות שלא הצליח להעלות את קבוצתו לפיינל פור. קלאתיס סיים חוזה של שלוש שנים בשורות אלופת יוון וכעת הוא הפך למלפפון הכי לוהט באירופה. בתקשורת היוונית מדווחים ששלוש קבוצות מנסות להחתים הרכז הנהדר ביניהן פנאתינייקוס עצמה, חימקי מוסקבה וברצלונה שחוותה עונת בלהות ומחפשת רכז בכיר.

שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין, שחקן פנאתינייקוס ניק קלאתיס. ברני ארדוב
המלפפון הלוהט. קלאתיס נגד קיין/ברני ארדוב

פאו כבר הציעה לקלאתיס חוזה של 6.5 מיליון יורו לשלוש שנים, אך גם חימקי הגישה לשחקן הצעה לחוזה לשנתיים עם שכר גבוה יותר. כל על פי הדיווחים. ברצלונה עדיין לא הגישה הצעה רשמית לשחקן, אך צפויה לעשות זאת עם זה לא יקבל החלטה לגבי עתידו בשבוע הקרוב.

מצד שני, קלאתיס עדיין לא וויתר על אופציית ה-NBA. שוק ההעברות בליגה הטובה בעולם נפתח ב-1 ביורוליג אך אם קלאתיס ימצא עסקה טובה באירופה לפני כן הוא לא יחכה ויחתום בקבוצת יורוליג בכירה.

* ב"ספורטנדו" מדווחים שברצלונה הודיעה לכוכב האגדי שלה חואן קרלוס נבארו שהיא לא מעוניינת שהוא ישחק בעונה הבאה. לה בומבה מצידו לא רוצה לפרוש ורוצה לשחק עונה נוספת. מי שכן יישאר על הקווים של הקבוצה בעונה הבאה הוא סטניסלב פסיץ', המאמן הוותיק שחזר לקבוצה באמצע העונה שעברה והאריך את חוזהו במועדון לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully