וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הבעיות הפיננסיות: מכבי תל אביב מצאה ספונסר ראשי חדש

25.6.2018 / 12:31

הצהובים הודיעו כי חברת PenguinPickUp בבעלות מיטש גולדהאר תשמש כנותנת החסות הראשית בשלוש השנים הקרובות. פעילים אנטי ישראלים דורשים לבטל משחק האימון מול אפואל ניקוסיה

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר כי יהיה לה ספונסר ראשי לשלוש השנים הקרובות - חברת PenguinPickUp, בבעלות מיטש גולדהאר. כזכור, העדיף הבעלים בשנים האחרונות לא לתת את חזית החולצות למפרסמים, משום שלא היה מרוצה מהסכומים שהוצעו לו מחברות שונות. כעת, גם בשל ענייני הבעיות הפיננסיות הקשורות בהיעדר הכנסה מגורמים חיצוניים, מה שהביא לסנסצקיות הפייר פליי של אופ"א, הוחלט לצרף ספונסר ראשי, ובכך להכניס כסף נוסף למועדון.

משחק האימון של מכבי תל אביב נגד אפואל ניקוסיה ביום חמישי הקרוב (19:00) הפך למטרה חדשה של פעילים אנטי-ישראלים. הפעם מדובר בעיקר בירדנים, שדורשים מראשי המועדון הקפריסאי: בטלו את המשחק. שתי הקבוצות מקיימות מחנה אימון בפולין, שם יתקיים במשחק.

אפואל ניקוסיה החתימה לאחרונה את כוכב נבחרת ירדן, מוסא אל-תעמרי. ירדן רחוקה מלהיות אימפריית כדורגל או יצואנית קבועה של שחקנים לאירופה ולכן הנחיתה של אל-תעמרי באלופת קפריסין עוררה עניין רב. כשלירדנים התברר ששחקן הכנף בן ה-21 אמור לפגוש השבוע יריבה ישראלית, החלה המחאה.

עמוד הפייסבוק הרשמי של אפואל הוצף אתמול בהודעות בעלות נוסח זהה באנגלית, ערבית ויוונית, ובקפריסין נטען שזו עבודה של "אוהדיו הירדנים של אל-תעמרי". בהודעה נכתב: "הדם של הילדים הפלסטינים חונק את גרוננו. אנא ממכם, אל תשתפו פעולה עם הפושעים ואל תפגשו את הציונים למשחק אימון. אנחנו דורשים את ביטולו של המשחק".

הדברים הללו מגיעים על רקע ביטול המשחק בין נבחרות ישראל וארגנטינה בירושלים לפני כמה שבועות. ארגונים אנטי-ישראלים הכתירו את הביטול כהצלחה גדולה והבינו שמשחקי כדורגל יכולים לשמש קרקע נוחה ופופולרית לפעילות שלהם.

הספונסר של מכבי תל אביב. אתר רשמי
הספונסר החדש/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully