וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'וריץ' הפתיע את פדרר בגמר האלה, צ'יליץ' את דג'וקוביץ' בקווינס

צ'וריץ' ניצח 6:7 (6), 6:3, 2:6 את השוויצרי, צ'יליץ' חזר מ-4:1 בשובר השוויון של המערכה השנייה כדי למנוע מנולה תואר ראשון אחרי שנה עם 7:5, 6:7 (4), 3:6. קביטובה זכתה בבירמינגהאם

רוג'ר פדרר עם בורנה צ'וריץ'. רויטרס
זכייה ראשונה בטורניר דשא. צ'וריץ' עם פדרר/רויטרס

אחרי 20 ניצחונות רצופים על הדשא, רוג'ר פדרר נעצר היום (ראשון) כשהפסיד בגמר טורניר האלה לבורנה צ'וריץ' 7:6, 3:6, 6:2. ההפסד הזה של פדרר גם קבע שהוא יודח מהמקום הראשון בדירוג העולמי שיתפרסם מחר, כאשר רפאל נדאל יחזור למקום הראשון.

צ'וריץ', ששיחק בגמר הדשא הראשון שלו, הראה בעיקר קשיחות מנטאלית כשהציל שתי נקודות במערכה הראשונה בדרך לניצחון בה בתוך קצת פחות משעה. הקרואטי בן ה-21 הצליח לשבור את פדרר במשחקון השישי במערכה השלישית בדרך לניצחון וזכייה שנייה בקריירה בתואר ATP.

עבור בורנה צ'וריץ' זהו תואר שני בקריירה והגדול ביותר אחרי שזכה במראקש 2017, הוא גם הגיע אל הטורניר כשבמאזנו שני ניצחונות בלבד על דשא מתוך תשעה משחקים במשך כל הקריירה שלו. הקרואטי הצעיר שיפר את מאזנו מול יריבים מהחמישייה הראשונה בעולם ל-13:6 אחרי שניצח שניים מהם השבוע (סשה זברב ופדרר). צ'וריץ' ייקח איתו כמובן 500 נקודות דירוג ו-427,590 יורו, בעוד פדרר שהחמיץ הזדמנות לזכות בתואר העשירי שלו בהאלה וה-99 בסך הכול בקריירה, הסתפק ב-300 נקודות ו-209,630 יורו.

מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. רויטרס
ניצחון גדול. צ'יליץ'/רויטרס

קווינס

נובאק דג'וקוביץ' (22 בעולם) חלם על התואר הראשון שלו בסבב אחרי שנה בה לא הצליח לעשות את זה והוא גם היה קרוב לעשות את זה כשהוביל 1:4 בשובר השוויון של המערכה השנייה מול מארין צ'יליץ', השישי בעולם, אבל אז הקרואטי זכה בשש נקודות ברציפות והצליח לכפות מערכה שלישית. המערכה המכרעת הייתה צמודה מאוד כששני הטניסאים מצליחים לשמור על ההגשות שלהם בשבעת המשחקונים הראשונים עד שצ'יליץ' משיג את השבירה היחידה, אחריה שמר על ההגשות שלו על האפס וזכה בתואר. הקרואטי התמיר, שהגיע בשנה שעברה עד לגמר ווימבלדון, פותח את עונת הדשא ב-2018 כמו שצריך. אגב, מדובר בשבוע מוצלח מאוד לספורט הקרואטי אחרי שבורנה צ'וריץ' זכה בהאלה, צ'יליץ' בקווינס וכמובן שנבחרת הכדורגל הביסה 0:3 את ארגנטינה ועלתה לשמינית גמר המונדיאל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
קביטובה עם תואר חמישי השנה/רויטרס

בירמינגהאם

פטרה קביטובה זכתה בתואר החמישי שלה השנה אחרי שחזרה מפיגור מערכה ל-6:4, 1:6, 2:6 את מגדלנה ריבריקובה הסלובקית (19). המדורגת שמינית בעולם, שזכתה פעמיים בעבר בווימבלדון, הגנה על התואר בו זכתה בשנה שעברה ורשמה את הניצחון ה-37 שלה השנה, הכי הרבה של שחקנית בסבב.

מאיורקה

טטיאנה מריה (לשעבר מאלק) הגרמנייה הצליחה לזכות בתואר הראשון בקריירה שלה בגיל 30. המדורגת 79 בעולם ניצחה 4:6, 5:7 את אנסטסיה סבסטובה (20).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully