וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון החלו לחפש מחליף לתמיר בלאט

24.6.2018 / 13:07

סגנית האלופה בוחנת את שוק השחקנים לאחר שהנחת העבודה היא כי הרכז, שמנהל מגעים עם הפועל ירושלים, ינצל את אופציית היציאה מחוזהו. רשם העונה 6 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק

ברני ארדוב

סגנית אלופת המדינה ומחזיקת הגביע הפועל חולון מתחילה בימים אלה את הכנותיה לקראת העונה הבאה, כשאחת מהנחות העבודה אצל הסגולים היא כי תמיר בלאט לא ימשיך בעונה הבאה. כפי שפרסמנו עם סיום העונה של הסגולים, לרכז יש אופציית יציאה מחוזהו, ללא פיצוי, ונציגיו כבר הבהירו כי לא יישאר בחוזהו הנוכחי שלו בחולון. במקביל מנהל השחקן מגעים להצטרפות להפועל ירושלים. המאמן דן שמיר כבר החל לחפש מחליפים אפשריים ושוחח עם מספר מועמדים, אך נכון לעכשיו עם אף שחקן החלו מגעים ממשיים.

בלאט (21, 1.80) פרץ לתודעה עוד כילד במחלקת הנוער של הפועל לב השרון, וכשהיה בן 17 הצטרף להפועל תל אביב ושיחק בלאומית במדי רמת השרון. הפריצה הגדולה שלו הגיעה בעונת 2016/17 במדים האדומים כשסיים עם 7.4 נקודות, 5.4 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים למשחק. לאחר אותה עונה הוביל את נבחרת העתודה למקום השני באליפות אירופה עם 16 נקודות, 10.1 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים למשחק. ההצלחה הגדולה הובילה אותו להפועל חולון ולמקום בנבחרת ישראל תחת מאמנו בעתודה עודד קטש, שמעוניין לצרפו גם כעת לירושלים. בחולון רשם 6 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק בליגה ו-4 נקודות ו-4.3 אסיסטים למשחק בליגת האלופות.

היחידים שמחזיקים בחוזה בחולון לעונה הבאה הם הקפטן שלומי הרוש, הפורוורד גיא פניני ושחקן הפנים טי ג'יי קליין שינסה את מזלו בליגת הקיץ בארצות הברית, אך צפוי לחזור לקבוצה.

שחקן הפועל חולון תמיר בלאט. קובי אליהו
לאן עכשיו? בלאט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully