וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנייה רק לאסתר שחמורוב: 11.48 שניות לדיאנה ויסמן בצרפת

האצנית בת ה-19 שיפרה בפוטואז את שיאה האישי ב-11 מאיות, קבעה את הקריטריון לאליפות אירופה בברלין ועקפה את אולגה ואירינה לנסקי בטבלת התוצאות הטובות בכל הזמנים בישראל ב-100 מטר

האצנית דיאנה וייסמן. טיבור יגר,
תוצאה אדירה. ויסמן/טיבור יגר

דיאנה ויסמן קבעה הערב (שבת) תוצאה יוצאת מהכלל במהלך תחרות בפוטואז בצרפת. למעשה, שיאנית ישראל לנערות חצתה ראשונה את קו הסיום בתוצאה של 11.48 שניות - שיפור של 11 מאיות לשיאה האישי, והתוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריית האתלטיקה הישראלית, כשלפניה רק אסתר שחמורוב.

ויסמן בת ה-19, שעקפה על הדרך את אירינה לנסקה ואולגה לנסקי, שקבעה בריצת המוקדמות באותה תחרות 11.79 שניות, ולפני כן 11.49, אולם היה זה עם רוח חזקה (+3.7). תוצאתה הנהדרת היא גם קריטריון לאליפות אירופה בברלין, והיא נציגת ישראל השמינית שעושה כך, אחרי לונה צ'מטאי, אדווה כהן, חנה מיננקו, מרגריטה דורוז'ון, דונלד סנפורד, גירמה אמרה ומארו טפרי.

גם גל קדמון מאתלטי הנגב שמרה על יציבות. לפני שלושה ימים, בגמר 100 מטר באליפות ישראל לנערות היא קבעה 11.81 שניות והערב, במוקדמות, היא רצה 11.83. דניאל פולסטר ממכבי חיפה קבעה במוקדמות 12.11 ושיפרה את שיאה האישי ב-3 מאיות השנייה. באותה תחרות יפעת זליקוביץ' מאתלטי הנגב קפצה לרוחק 5.80 מטר.

עוד בנושא:

הפועל גוש זבולון זכתה באליפות ישראל בכדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully