וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תצא למחנה במטרה לצרף זר, שרצקי דחה הצעה על האסלביינק

23.6.2018 / 19:49

האלופה תצא למחנה האימונים במטרה לצרף לשם שחקן אחד לפחות. ברקת פנתה לשרצקי בנוגע להאסלביינק, אבל בעלי עירוני קרית שמונה דחה את ההצעה. נמשכים המגעים עם ארסנט אסנטה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
בכר/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תצא מחר (ראשון) למחנה אימונים בפולין כשבקבוצה מקווים שלפחות זר אחד יחתום ויצטרף לקבוצה במחנה האימונים לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות. לאחר השחרור של איסק קואנקה, פנתה אלונה ברקת לאיזי שרצקי בניסיון נוסף לצרף את נייג'ל האסלביינק, אך בשלב זה הודיע שרצקי שהוא מסרב לשחרר את שחקנו. בבאר שבע ימשיכו לחפש זרים אחרים כשהמגעים מול ארסנט אסנטה ממשיכים.

עוד בנושא:
ברק בכר האריך את חוזהו עד 2022
לחץ בהפועל באר שבע? א.א.ק אתונה מתעניינת בג'ון אוגו
מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע נגד טאלין בסיבוב הראשון, דינמו זאגרב ממתינה בשני

מי שייצא למחנה, אך יחל שיקום הוא הבלם חאתם עבד אלחמיד. בצוות הרפואי של באר שבע לא יעבירו את הבלם פעולה כירורגית למרות הפציעה בשרירי הבטן ובשלב זה ינסו לבצע מהלך שיקומי. ההערכה של גורמים במועדון היא שהבלם ייעדר בין שלושה לחמישה שבועות ובכל מקרה יחמיץ את המשחק הראשון מול פלורה טאלין במוקדמות האלופות. בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים בשיחות עם נציגיו של מיהאי קורהוט בנוגע להתרת חוזהו. בבאר שבע מעריכים שבשבוע הקרוב הם יגיעו לסיכום עם קורהוט על שחרורו תמורת פיצוי או לחילופין השאלתו לקבוצה אחרת. פרנצווארוש ההונגרית עוקבת אחר המתרחש וכאשר יוודע מה יעלה בגורל השיחות עם באר שבע, תיכנס איתו למשא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully