וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלה: רוג'ר פדרר ניצח 6:7 (1), 5:7 את דניס קודלה ועלה לגמר

השוויצרי רחוק ניצחון מהתואר ה-99 בקריירה והעשירי בהאלה. הוא יפגוש את צ'וריץ', שעלה אחרי פרישה של באוטיסטה אגוט. דג'וקוביץ' בגמר הראשון השנה, בקווינס. קביטובה בגמר בירמינגהאם

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
בדרך לתואר ה-99? פדרר/GettyImages

תשעה ימים לפני פתיחת ווימבלדון, נמשכו היום (שבת) טורנירי הדשא שמהווים כחימום כלים לקראת הגרנד סלאם השלישי של השנה, כשבמוקד טורנירי האלה וקווינס שניהם מסבב ה-500 ATP.

האלה

רוג'ר פדרר לא שיחק את הטניס הטוב ביותר שלו ודי התקשה בשתי המערכות, אבל בסופו של דבר הצליח לנצח 6:7 (1), 5:7 את דניס קודלה האמריקאי המפתיע (109) ועלה לגמר. פדרר, שהגיש 12 אייסים במהלך הניצחון, ישחק על התואר ה-99 בקריירה שלו והעשירי בהאלה נגד בורנה צ'וריץ' הקרואטי (34), שהשיג את הכרטיס לגמר אחרי חמישה משחקונים בלבד כשרוברטו באוטיסטה אגוט (16) נאלץ לפרוש בשל החלקה כשהוא ביתרון 2:3.

קווינס

מארין צ'יליץ', שהגיע בשנה שעברה עד לגמר בווימבלדון שם הפסיד לרוג'ר פדרר, הצליח לעלות לגמר בטורניר הדשא הראשון שלו ב-2018. הקרואטי השיג את הכרטיס אחרי 6:7 (3), 6:7 (4) מול ניק קיריוס האוסטרלי (21), שבעצמו עבר טורניר מצוין בו ניצח בין היתר את אנדי מארי וקייל אדמונד.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג 22 בעולם, הצליח לעלות לגמר הראשון שלו ב-2018. נולה עשה את זה עם 6:7 (5), 4:6 מול ז'רמי שארדי הצרפתי (61). הסרבי התעצבן לקראת סיום המערכה הראשונה אחרי שלא זכה בנקודה כיוון שנגע ברשת והשופט לא הסכים איתו, אבל בסופו של דבר הוא המשיך הלאה והצליח לנצח.

בירמינגהאם

פטרה קביטובה, אלופת ווימבלדון פעמיים בעבר והמדורגת שמינית בעולם, הצליחה להרשים מאוד ולנצח 3:6, 2:6 את מיחאלה בוזארנסקו הרומנייה (30), שבעצמה ניצחה את אלינה סביטולינה ברבע הגמר. מגדלנה ריבריקובה הסלובקית, המדורגת 19 בעולם וחובבת דשא גדולה שהגיעה בשנה שעברה עד לחצי גמר ווימבלדון, תפגוש את קביטובה בגמר אחרי שניצחה 6:7 (1), 4:6 את ברבורה סטריצובה הצ'כית הוותיקה שמדורגת 24.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
דג'וקוביץ' מתעצבן על השופט/רויטרס
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
קביטובה מרוצה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully