וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.6: קובאצ'יץ' רוצה לעזוב את ריאל, לוסאנו לברצלונה?

הקרואטי סיפר שירצה להיות שחקן הרכב בקבוצה אחרת. הקטלאנים סימנו את הגיבור של מקסיקו, ליברפול הציעה 170 מיליון יורו על אסנסיו, פיאניץ' העביר 24 שעות בברצלונה והגביר את השמועות

עריכת וידאו: ליר שפיגלר

העברות

* וויליאם סוארס, הבלם הברזילאי בן ה-33 שזכה עם הפועל באר שבע בשתי אליפויות, סגר מעגל וחתם באקדמיקה קוימברה, הקבוצה בה ערך את הופעת הבכורה כשחקן בוגרים בעונת 2004/05. סוארס הגיע מאומוניה ניקוסיה הקפריסאית וחתם לעונה אחת.

* ססואולו החתימה את הקשר הסרבי פיליפ ג'וריצ'יץ' בן ה-26, ששיחק כמושאל בבנבנטו בחצי העונה האחרונה אצל רוברטו דה זרבי ומגיע בהעברה חופשית מסמפדוריה כדי להתאחד עם המאמן.

* אנז'ה רכשה את הקשר הצרפתי ונסן פאז'ו מסנט אטיין בסכום של מיליון יורו. השחקן בן ה-27 חתם לשלוש שנים.

* פאוק סלוניקי רכשה את החלוץ הברזילאי לאו ז'אבה (19) מאחמט גרוזני הרוסית ב-5 מיליון יורו, כאשר מיליון יורו יעברו לקבוצתו הקודמת קורינתיאנס.

שמועות

* מתאו קובאצ'יץ' אישר כי ברצונו לעזוב את ריאל מדריד. הקשר הקרואטי שפתח ב-37 משחקי ליגה בלבד בשלוש שנותיו בברנבאו אמר: "אני רוצה לשחק יותר, והדבר הטוב ביותר עבורי הוא לעזוב. אני אוהב כדורגל ואוהב להיות על כר הדשא, ורוצה להיות שחקן הרכב בקבוצה אחרת. אם אני לא משחק אני לא שמח".

* על פי "מונדו דפורטיבו", ליברפול הציעה לריאל מדריד הצעה של 180 מיליון יורו על מרקו אסנסיו, שחתם בקיץ שעבר על חוזה חדש עם סעיף שחרור עצום של כ-700 מיליון יורו בשורות אלופת אירופה.

* חרף העניין שמגלה ברצלונה, אילקאי גונדואן אמור לחתום על חוזה חדש ולהישאר במנצ'סטר סיטי, כך על פי "סאן".

* ב"דיילי סטאר" טוענים שארסנל מנהלת מו"מ עם סביליה לצירופו של אבר באנגה, קשר נבחרת ארגנטינה.

* האם מיראלם פיאניץ' נפגש עם אנשי ברצלונה? על פי "ספורט" הקטלאני, הקשר הבוסני של יובנטוס העביר 24 שעות בברצלונה וככל הנראה נועד עם נציגי אלופת ספרד שמעוניינת להחתימו.

* אביו של הירווינג לוסאנו, כוכב נבחרת מקסיקו בן ה-22 השייך לפ.ס.וו איינדהובן, טוען כי ברצלונה פנתה במטרה להחתים את בנו.

* לאחר שהעסקה סוכמה, ראג'ה נאינגולן יגיע בתחילת השבוע למילאנו כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לארבע שנים באינטר, שתשלם עליו 24 מיליון יורו ותעביר לרומא את דוידה סאנטון וניקולה זניולו.

* גלאטסראיי הגישה הצעה לליברפול כדי לרכוש את הקשר מרקו גרויץ' (22), ששיחק חצי עונה כמושאל בקרדיף ונמצא בסגל נבחרת סרביה במונדיאל.

* בורוסיה מנשנגלדבאך החלה במשא ומתן רשמי עם ניס בנוגע להעברתו של החלוץ אלסאן פלאה. סעיף השחרור עומד על 50 מיילון יורו, כשניס מצפה לקבל לפחות מחצית הסכום.

* בפורטוגל טוענים כי אברטון סימנה את אנדרה קאריו, שחקן הכנף בן ה-27 של נבחרת פרו, שעשוי לעזוב את בנפיקה תמורת 20 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים על סיכום בין סלטיק לסאות'המפטון בנוגע למכירתו של הקשר סטיוארט ארמסטרונג לסיינטס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן רומא ראג'ה נאינגולן. רויטרס
מגיע למילאנו. ראג'ה נאינגולן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully