וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה לחצי הגמר בהאלה, צ'יליץ' בשלב המקביל בקווינס

הראשון בעולם גבר 6:7 (2), 5:7 על אבדן ויפגוש את קודלה, שהדיח את סוגיטה עם 2:6, 5:7. בלונדון, הקרואטי ניצח 6:7 (3), 2:6 את קוורי ויפגוש את קיריוס. ניצחון נוסף לדג'וקוביץ'

10 ימים לפני פתיחתו של המייג'ור השלישי של העונה - ווימבלדון - הטניסאים ממשיכים להתכונן בטורנירי הדשא השונים.

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
מתקרב לתואר ה-99. פדרר/GettyImages

האלה:

האלוף המכהן רוג'ר פדרר מחפש זכייה עשירית בטורניר, שתקדם אותו לעבר הנפת התואר ה-100 בקריירה באול אינגלנד קלאב (כרגע, 98 תארים), אך הוא לא ליקק דבש בדרך לחצי הגמר. הראשון בעולם גבר בשתי מערכות צמודות על מתיו אבדן האוסטרי, 6:7 (2), 5:7, במפגש הראשון ביניהם אי פעם.

מי שיעמוד בדרכו של פדרר לעבר הגמר בגרמניה יהיה דניס קודלה. האמריקאי (109 בעולם) הפתיע 2:6, 5:7 את יואישי סוגיטה, והמשיך את הטורניר האדיר שלו: הוא החל את דרכו במוקדמות, ומאז בחמישה משחקים שבכולם היה המדורג הפחות בכיר, הוא לא שמט אף מערכה. נגד היפני, שהדיח בשמינית את דומיניק תים, הוא הציל נקודת מערכה בסט השני והפך את התוצאה, בדרך לניצחון מרשים.

בורנה צ'וריץ', המדורג 34 בעולם, המשיך בכושר המצוין בו הוא נמצא ועלה לחצי הגמר עם 5:7, 3:6 מול אנדראה ספי האיטלקי הוותיק, המדורג 50. צ'וריץ' יפגוש בחצי הגמר את רוברטו באוטיסטה אגוט (16), שהפך לספרדי השני בהיסטוריה שעולה לחצי הגמר בהאלה עם 3:6, 7:6 (3), 3:6 מול קארן חצ'אנוב הרוסי הכישרוני (36).

קווינס:

מארין צ'יליץ', המדורג ראשון בטורניר, עלה לחצי הגמר עם ניצחון 6:7 (3), 2:6 על סם קוורי (5), והעלה את מאזנו ל-0:6 על האמריקאי. יריבו בחצי הגמר יהיה ניק קיריוס, שנזקק לשני שוברי שוויון כדי לנצח 6:7 (5), 6:7 (3) את פליסיאנו לופס. זהו הניצחון השני שלו על הספרדי בתוך שבוע, אחרי שהדיח אותו גם מרבע גמר טורניר שטוטגרט.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג 22 בעולם, הצליח לעלות לחצי גמר שני שלו השנה אחרי זה בו הפסיד לרפאל נדאל ברומא, ועכשיו יש לו אפילו סיכוי לא רע בכלל להמשיך עד לגמר. הסרבי נראה טוב וניצח 5:7, 1:6 את אדריאן מנארינו הצרפתי (26) כשהוא נועל את המשחק עם אייס. בחצי הגמר ישחק דג'וקוביץ' נגד ז'רמי שארדי הצרפתי (61), שניצח 4:6, 4:6 את פרנסס טיאפו האמריקאי (62). הסרבי, לו זה היה הניצחון ה-800 בקריירה, עדיין לא שמט מערכה בטורניר.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
חצי גמר שני השנה. דג'וקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully