וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "צריך להוכיח שאנחנו יכולים לנצח נבחרות טובות מאיתנו"

21.6.2018 / 17:35

מאמן ישראל דיבר לקראת משחק האימון מול אוקראינה (שישי, 16:00, 5+), על יוון: "אין ואקום, היה תמיד נבחרת חזקה". ג'ייק כהן: "אנחנו ממוקדים במטרה לעלות לאליפות העולם"

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עודד קטש באימון/ברני ארדוב

נבחרת ישראל תשחק מחר (שישי) נגד נבחרת אוקראינה בהיכל הקונכייה בבאר שבע במשחק ההכנה היחיד שלה לקראת החלון השלישי במוקדמות אליפות העולם (16:00, שידור ישיר בספורט 5+, כניסה חופשית). זו הפעם הראשונה שנבחרת ישראל משחקת בבאר שבע והמשחק הזה מהווה שיאו של פרויקט נגב סל של איגוד הכדורסל, הרשות לפיתוח הנגב ומשרד התרבות והספורט. מטרת הפרויקט אותו מנהל שמעון אמסלם, היא להגדיל את מספר שחקני הכדורסל באזור ולקדמם. למשחק הוזמנו ילדים ונוער ממועצות רבות באזור: אופקים, מצפה רמון, מרחבים, נתיבות, שגב שלום, ערד, ירוחם, רהט, שדרות, דימונה אל קסום, חורה, לקיה, נוה מדבר, ערערה בנגב, תל שבע, קרית גת, שדות נגב, עומר, מיתר, אשכול, רמת נגב, להבים.

במשחק עצמו ירשום המאמן עודד קטש 15 שחקנים שמתאמנים החל מתחילת השבוע, מתוך 17 שחקנים שעומדים לרשותו עכשיו. שבעה שחקנים לא עומדים לרשותו של המאמן - ג'ו אלכסנדר, תומר גינת, איגור נסטרנקו ואיתי שגב ששוחררו בשל פציעות, יובל זוסמן שנמצא עם נבחרת העתודה, שון דאוסון שעדיין לא התאושש מהפציעה אך עדיין בתוכניות ואלכס טיוס שינחת בארץ בתחילת השבוע הבא. מי שהצטרפו לאימונים בימים האחרונים הם ג'ייק כהן, תמיר בלאט וגיא פניני, שצפויים מחר לשחק. עוז בלייזר שוחרר מהמשחק בשל חתונתו הערב. שיהיה במזל טוב. אדם אריאל ויפתח זיו שוחררו מהסגל.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל עם גיא פניני. ברני ארדוב
מקל ופניני/ברני ארדוב

הנבחרת תקיים ביום חמישי הבא את המשחק החמישי שלה במסגרת מוקדמות אליפות העולם כשתארח את נבחרת יוון, כשעד כה נמכרו כ-6,000 כרטיסים למשחק ביד אליהו. ארבעה ימים לאחר מכן תתארח הנבחרת בגלזגו למשחק הנועל נגד נבחרת בריטניה, שעשוי להיות זה שיכריע האם תעפיל לשלב הבתים השני או שתשחק על הזכות להכנס למוקדמות אליפות אירופה 2021.

נבחרת אוקראינה שמגיעה לארץ, זכורה מהניצחון המוחץ שלה על ישראל בסיום שלב הבתים ביורובאסקט האחרון, 66:88. האוקראינים, שמובילים את הבית שלהם במוקדמות אליפות העולם ונמצאים בעמדת זינוק נהדרת לעלות למונדובאסקט, מובלים על ידי פו ג'טר, אקס הפועל ירושלים, שכבר הוביל אותם ביורובאסקט 2013, ושני שחקני הפנים הנהדרים ויצ'יסלב קרבסטוב וארטיום פוסטוביו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ייק כהן שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ג'ייק כהן/ברני ארדוב

שחקן הנבחרת ג'ייק כהן: "אני נרגש לשחק עבור ישראל. יש שני משחקים מאתגרים לפנינו. אנחנו ממוקדים להעפיל למונדובסקט וצריך לעשות את זה. הבחורים נרגשים ויש אנרגיה טובה. אנחנו צריכים להתכונן למשחק פיזי ולנצל את היתרונות שלנו. זה יהיה קשה כי יש מעט זמן. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לעבוד ולהשתפר. אני אופטימי".

מאמן הנבחרת עודד קטש: "תמיד יש מה ללמוד. בניגוד לשני החלונות הקודמים יש יותר זמן להתכונן. שינינו כמה דברים בשיטה וצריך לראות. לא משנה מה יצא מהמשחק מחר, יהיה יותר טוב או פחות טוב אפשר יהיה ללמוד מזה. תמיד רוצים לנצח וכולם מתרגשים שמשחקים בבאר שבע. כל מטרת המשחק מעבר להתרגשות הגדולה הוא להתרגל למשימות שלפנינו. הכיוון הוא יוון ולא ספציפית המשחק מול אוקראינה. לנבחרת שלנו יש הרבה מאוד שחקנים. אני לא מודאג מעומס. אנחנו לא מוכרחים לוותר על אף משחק. יש לנו שני משחקים אליהם נגיע כאנדרדוג. נצטרך להיות טובים בצורה יוצאת דופן כדי לנצח. אפשר לראות שבמשחק ביוון באו שחקנים מהדרג השני ועשו משחק טוב. אין ואקום, בטוח שלא במעצמה כמו יוון. אבל אנחנו זה הסיפור. צריך להוכיח שאנחנו יכולים לנצח נבחרות טובות מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully