וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.6: פרד חתם במנצ'סטר יונייטד, נאגלסמן חתם בלייפציג

השדים האדומים ישלמו לשחטאר דונייצק סכום של כ-60 מיליון יורו עבור קשר נבחרת ברזיל. קשר ליברפול חתם לארבע שנים בשורות אלופת איטליה. נאגלסמן חתם בלייפציג ויתחיל לעבוד שם בקיץ הבא

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית על צירופו של קשר שחטאר דונייצק ונבחרת ברזיל פרד. פרד חתם על חוזה לארבע שנים והשדים האדומים ישלמו עבורו לאוקראינים סכום של כ-60 מיליון יורו.

* יובנטוס הודיעה על החתמתו של אמרה ג'אן לארבע עונות. הקשר הגרמני בן ה-24, שיכול לשחק גם בהגנה, הגיע לתחנה הרביעית בקריירה שלו אחרי ששיחק בבאיירן מינכן, באייר לברקוזן וליברפול. זו העברה חופשית כיוון שג'אן סיים את חוזהו בליברפול, אבל יובה תשלם 16 מיליון יורו מענק חתימה.

* הופנהיים הודיעה כי מאמנה יוליאן נאגלסמן יעזוב בתום העונה הקרובה, 2018/19. רבע שעה לאחר מכן, ובעקבות דיווח בבילד, הודיעה ר.ב. לייפציג כי המאמן בן ה-30 חתם אצלה ויתחיל לעבוד בתחילת 2019/20. הוא חתם בלייפציג על חוזה לארבע עונות עד 2023. עם זאת, לייפציג לא הודיעה מי יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה שכן המאמן בעונה החולפת רלף האזנהוטל פוטר.

* אברטון מכרה במפתיע את הבלם הארגנטינאי ראמירו פונס מורי (27) לוויאריאל תמורת סכום המוערך בכ-6 מיליון יורו. השחקן חתם לארבע שנים.

* אנדרלכט רכשה את אוגניין וראנייש, הבלם הבוסני של א.א.ק אתונה, בסכום של 3.5 מיליון יורו. השחקן בן ה-28 חתם על חוזה לארבע שנים.

* אוליבר בוזאניץ', הקשר האוסטרלי בן ה-29 שהופיע במדי נבחרתו במונדיאל 2014, סיים חוזה קצר במלבורן סיטי וחתם לשנתיים בהארטס הסקוטית כרכש התשיעי של הקבוצה.

* האלופה הרומנית קלוז' ביצעה החתמה ראשונה לקראת קמפיין ליגת האלופות עם צירופו של הקשר האחורי מאטה מילש, הקפטן הקרואטי בן ה-29 של רייקה.

* יגובה אראסטה, מאמן ריאל סוסיאדד לשעבר, מונה למאמנה של אוסאסונה.

שמועות

*ברוסיה טוענים כי ארסנל הצטרפה למירוץ אחר כוכב צסק"א מוסקבה ונבחרת רוסיה אלכסנדר גולובין. בעקבות זאת יובנטוס העלתה את ההצעה על הקשר ל-25 מיליון יורו.

* ג'ונתן בארנט, סוכנו של גארת' בייל, דיבר על עתידו בריאל מדריד ואמר: "נשב עם ריאל ונראה לאן זה יוביל אותנו. גארת' רוצה לשחק יותר, זה חשוב לו. הוא אחד משלושת או ארבעת השחקנים הטובים בעולם, שחקן ברמת חייב לשחק. הוא רוצה לזכות בכדור הזהב ולדעתי הוא יכול. השער שלו בגמר ליגת האלופות הצית מחדש את הענין בו. הוא אוהב את ספרד, אבל הוא חייב לשחק. ארסנל? יש סיכוי גבוה יותר שהוא יגיע לירח".

* לטענת "דון באלון", מנצ'סטר יונייטד כבר הודיעה לריאל מדריד כי היא מוכנה להציע את פול פוגבה ומזומן כדי לקבל את בייל.

* "אס": ריאל מדריד על סף החתמת שניים מבניו של האיסלנדי האגדי ואקס ברצלונה, איידור גודיונסן. אנדרי לוקאס בן ה-16, שהצטיין בעונה החולפת בקבוצת הנוער של אספניול, מעדיף להגיע לבלאנקוס ולא לקבוצה בה שיחק אביו. אחיו, דניאל טריסטן, נמצא כעת במחלקות הילדים של בארסה אך גם הוא אמור להצטרף לריאל, ולשחק בקבוצה עד גיל 13.

* למרות דיווחים סותרים בימים האחרונים, באיירן מינכן החליטה לממש את אופציית הרכישה על חאמס רודריגס ולשלם לריאל מדריד 42 מיליון יורו, כך על פי "בילד" הגרמני.

* עסקת ראג'ה נאינגולן לאינטר סגורה, כשרומא תקבל עבור הקשר הבלגי 24 מיליון יורו וגם את המגן דוידה סאנטון והקשר הצעיר ניקולו זניולו.

* חאבייר פסטורה צפוי להחליף את נאינגולן ברומא, כשעל פי ההערכות באיטליה הוא יגיע לבירה עד יום שישי, יעבור בדיקות רפואיות ויירכש מפריס סן ז'רמן בסכום של 18-20 מיליון יורו.

* האם ליון תקדים את בורוסיה דורטמונד במאבק על עבדו דיאלו? בצרפת מדווחים כי בלמה בן ה-22 של מיינץ החליט לבקר במתחם של ליון, לפני שיבחר לאן לעבור תמורת 25 מיליון יורו.

* מקס מאייר, הקשר הגרמני שסיים את חוזהו בשאלקה, מנהל מגעים עם מילאן ועם הופנהיים.

* אברטון מחפשת יורש למגן השמאלי הוותיק לייטון ביינס וסימנה את המגן הברזילאי וונדל, שחקנה של באייר לברקוזן.

* פרננדו יורנטה שלל אפשרות לחזור לאתלטיק בילבאו: "אין לי הצעות מספרד או מכל מקום אחר, אני אמשיך בטוטנהאם כי יש לי חוזה לעוד שנה".

* ראשי בטיס אישרו כי פביאן רואיס קרוב לעזוב את הקבוצה לטובת נאפולי, כאשר הסכום אותו יקבלו על הקשר הצעיר יהיה 30 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
חייב לשחק, אבל לא בארסנל. גארת' בייל/רויטרס

* על פי "דון באלון", פפ גווארדיולה פנה לריאל מדריד בנוגע ללוקה מודריץ'. אם הקרואטי יעזוב, פלורנטינו פרס כבר סימן את המחליף: טיאגו אלקנטרה, שנמצא, כמובן, גם על הכוונת של ברצלונה.

* בצל העניין שמגלה מנצ'סטר יונייטד, ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" טוענים שבאיירן מינכן נקבה במכירו של ג'רום בואטנג: 57 מיליון יורו.

* ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שצ'לסי הצטרפה למירוץ אחר מיראלם פיאניץ'.

* ז'ורז'יניו ממשיך להתקרב למנצ'סטר סיטי, שצפויה לשלם לנאפולי 57 מיליון יורו עבור התענוג. העסקה עשויה להיסגר בימים הקרובים.

* אינטר רוצה לחטוף ממילאן את הקשר הצעיר סוסו, לו סעיף שחרור של 40 מיליון יורו - אך רק לקבוצות מחוץ לאיטליה.

* פטר צ'ך סירב לאפשרות לשחק בנאפולי בעונה הקרובה כמושאל.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שארסנל תנסה לצרף את קשר סביליה אבר באנגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully