וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלב נכנע בסופו של דבר: אגדת ה-WWE ביג ואן ויידר מת בגיל 63

בנו של המתאבק שנולד בשם ליאון ווייט ונודע בעיקר כ"ויידר" הודיע בכאב: "הוא נלחם, אבל הזמן שלו הגיע". אלוף העולם שלוש פעמים בעבר התמודד בשנה וחצי האחרונות עם בעיות לב קשות

אגדת ה-WWE ביג ואן ויידר, או פשוט "ויידר", מת ביום שני בגיל 63 אחרי מאבק ארוך במחלת לב קשה. אלוף העולם במשקל כבד שלוש פעמים בעבר, נהג לעדכן בטוויטר בקשר למצבו, החל מנובמבר 2016 כאשר הודיע על המחלה ועל כך שנותרו לו על פי הערכות הרופאים שנתיים לחיות, ובסופו של דבר הוא נכנע שנה וחצי לאחר מכן. "בלב כבד אני מודיע לכולם שאבי, ליאון ווייטר, מת בשני בערב", כתב היום (רביעי) בנו ג'סי באותו חשבון טוויטר.

לאחר מכן כתב ג'סי ציוץ נוסף: "לפני כחודש אבי אובחן עם מקרה קשה של דלקת ריאות. הוא נלחם קשה והחל לעשות התקדמות, אבל לרוע המזל בשני בערב הלב שלו נכנע. הגיע הזמן שלו".

ציוץ ההסבר של בנו של ויידר

ויידר מודיע כי יש לו שנתיים לחיות

ויידר החל את הקריירה בשנת 1985, אחרי קריירה של שנתיים כשחקן פוטבול בהן שיחק במדי לוס אנג'לס ראמס ב-NFL. הוא נהנה מהצלחה מהירה וגדולה בזירת ההיאבקות היפנית לפני שחזר לארצות הרית והפך לאחד הכוכבים הגדולים של ה-WCW. מלבד שלושת התארים העולמיים שלו, הוא היה גם פעם אחת אלוף ארצות הברית. בשנת 1996 הוא עבר ל-WWE ושם מעולם לא זכה בתואר, אבל העימותים שלו עם שון מייקלס ועם האנדרטייקר זכורים היטב.

ויידר מודיע כי נותח, במאי האחרון

תמונה של צלקת באזור ליבו של ויידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully