וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות גביע העולם: בורוסיס ישחק עם יוון ביד אליהו, קלאתיס שוחרר מהסגל

יריבת הנבחרת ביום חמישי הבא תופיע למשחק נגד ישראל בהרכב חסר. כוכב פנאתינייקוס לא יגיע, בדומה לסלוקאס וליאניס אנטטוקומפו. השחקנים המרכזיים שיגיעו, מלבד בורוסיס: ואסילופולוס, אתינאו ותנאסיס אנטטוקומפו

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
גם הוא לא יגיע. ניק קלאתיס/GettyImages

עונת הכדורסל בישראל הסתיימה לפני חמישה ימים, וביוון הוכתרה האלופה לפני יומיים, אבל רבים מהשחקנים בשתי הנבחרות עדיין לא יצאו לפגרה - וביום חמישי בשבוע הבא ייפגשו ביד אליהו במסגרת המחזור הלפני אחרון של מוקדמות גביע העולם.

היום (שלישי) פורסם סגל נבחרת יוון למשחק מול ישראל, ומתברר שהיא תגיע בהרכב לא מלא. מלבד כוכב מילווקי באקס, יאניס אנטטוקומפו, שהודיע כבר לפני שבועיים כי יחמיץ את חלון המשחקים האחרון בשלב הבתים הראשון - תחסר האורחת גם את ניק קלאתיס ואיאן וויוקאס (פנאתינייקוס), קוסטאס פפאניקולאו (אולימפיאקוס) וקוסטאס סלוקאס (פנרבחצ'ה).

השחקנים הבכירים מהפיינליסטיות ביוון שכן יופיעו למשחק בתל אביב הם תנאסיס אנטטוקומפו, יאניס פפאפטרו ואוונגלוס מנצאריס. מי שצפויים לסחוב את הנבחרת הם הסנטר הוותיק יאניס בורוסיס, ששיחק בעונה האחרונה בסין ולא הופיע למפגש עם ישראל בכרתים, ולצידו הפורוורד פנאיוטיס ואסילופולוס והגארד יאניס אתינאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully